• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5435 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۷ اسفند

گفت‌وگوي اختصاصي «اعتماد» با ستاره پرسپوليس در الكلاسيكو:

از اينكه گل‌محمدي بين گزينه‌هاي سرمربيگري تيم ملي ايران نيست، تعجب نكردم!

6 سال زجر كشيدم، اما حتي يك‌بار به تيم ملي دعوت نشدم!

روزبه دلاور

هواداران پرسپوليس بعد از گلزني‌هايش به استقلال و سپاهان او را متخصص گل زدن به تيم‌هاي بزرگ مي‌دانند. گيورگي گولسياني، مدافع بلندقد پرسپوليس كه سال‌هاست در فوتبال ما توپ مي‌زند و در خط دفاعي هم يك مهره توانا و كاربلد نشان داده است. گيورگي در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» گلايه‌هايي به دليل عدم دعوت به تيم ملي كشورش داشت و اعتقاد دارد پس از سال‌ها زجر و تلاش از اينكه به تيم ملي كشورش دعوت نمي‌شود ديگر نسبت به هيچ مساله‌اي در فوتبال متعجب نمي‌شود! وي همچنين انتقادات بعضي‌ها نسبت به ضعف پرسپوليس در دفاع تيمي را نپذيرفت. هر قدر هم تلاش كرديم تا از او قول گل زدن در دربي يا گل مهمي در ادامه فصل بگيريم تا تيتر كنيم زير بار نرفت و به واسط آشنايي با فوتبال ما بسيار حرفه‌اي پاسخگوي سوالات ما شد. در ادامه گفت‌وگوي اختصاصي «اعتماد» با بازيكن گرجستاني پرسپوليس را مي‌خوانيد. 

  پرسپوليس در اصفهان كار بزرگي انجام داد و مقابل سپاهان به يك برد پرگل دست يافت. نظر شما درباره اين بازي چيست؟ 
واقعا بازي جالب و سختي بود و انرژي زيادي از ما گرفت. فكر مي‌كنم ما مستحق برد در آن بازي بوديم، البته بايد بگويم حريف ما هم واقعا تيم خوبي است، اما آن روز بهتر بوديم و توانستيم بازي را برنده شويم. 
 هواداران هم استقبال خوبي از بازي داشتند. 
بله، جو فوق‌العاده‌اي در ورزشگاه نقش جهان حاكم بود. دلم براي فوتبال با ورزشگاهي پر از تماشاگر تنگ شده بود. 
  پرسپوليسي‌ها مي‌گويند شما متخصص گل زدن به تيم‌هاي بزرگ هستيد، چون مقابل استقلال و سپاهان دبل كرديد. قول گل زدن در دربي آينده يا گل قهرماني پرسپوليس را به آنها مي‌دهيد؟ 
واقعيت اين است كه در فوتبال نمي‌شود قولي داد و من هم نمي‌توانم قول گلزني دهم، چون نمي‌دانم در آينده چه اتفاقي پيش مي‌آيد.
 بعضي از منتقدان مي‌گويند پرسپوليس چند بازي است كه زياد گل مي‌خورد كه به دليل نقص پرسپوليس در دفاع تيمي است. اين انتقادات را مي‌پذيريد؟ 
خير، نمي‌توانم اين انتقادات را بپذيرم، چون تمام تيم در دفاع شركت مي‌كنند و همين‌طور در هنگام حمله همه با هم هستيم.
 انتقاد ديگر به عملكرد بعضي از مهاجمان در خط حمله پرسپوليس است. نظر شما در اين باره چيست؟ 
ما در هر پستي بازيكنان خوبي داريم البته اگر مهاجمي وجود داشت كه در طول فصل بيش از ۲۰ يا ۲۵ گل به ثمر مي‌رساند كار ما راحت‌تر بود، اما فراموش نكنيد ليگ ايران بسيار سخت است و گلزني در ليگ برتر ايران كار آساني نيست.
 قول بردن دو جام پيش روي پرسپوليس را از شما بگيريم؟! 
باز هم مي‌گويم قولي نمي‌دهم، چون آينده را نمي‌توانم پيش‌بيني كنم! 
 از اينكه مربي شما، يحيي گل‌محمدي با توجه به عملكرد درخشاني كه داشته، اما نامش در بين كانديداي نشستن روي نيمكت تيم ملي نيست، متعجب    نيستي؟ 
وقتي خودم را مي‌بينم كه چگونه در طول 6 سال زجر كشيدم، اما حتي در يك بازي دوستانه تيم ملي كشورم فرصت حضور در ليست را نداشتم و هنوز هم به دست نياوردم ديگر از هيچ چيز تعجب نمي‌كنم.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون