• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5435 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۷ اسفند

مدير تيم قهرمان کشتی باشگاه‌هاي جهان:

بچه‌هاي ما نگذاشتند دست روس‌ها به جام برسد

مسابقات كشتي جام باشگاه‌هاي جهان، ابتدا توسط ايران بنا نهاده شد و در شش دوره برگزاري آن، رقابت‌هاي نسبتا خوبي را شامل شد؛ از حضور تيم تايتان مركوري امريكا تا تيم‌هاي ايراني، اين مسابقات هميشه جذابيت خاص خود را داشت. بين سال‌هاي 2020 تا 2022 اين رقابت‌ها با وقفه همراه شد اما امسال با تلاش رضا يزداني، ستاره اسبق كشتي ايران، اين مسابقات در بخش آزاد برگزار شد و تيم بانك شهر به عنوان نماينده ايران توانست با شكست تيم روسيه به قهرماني برسد. مهدي مشمع‌چيان، سرپرست تيم بانك شهر گفت: پس از سال‌ها وقفه در مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان، با همت رضا يزداني، آقاي حبيبي و... موفق شديم به قهرماني اين مسابقات برسيم.
او ادامه داد: اين مسابقات سطح نسبتا خوبي داشت و تيم روسيه با نفرات منتخب خود و هدايت گاتسالوف به ايران آمد كه سعي داشتند جام را از ايران خارج كنند اما در فينال موفق به شكست آنها شديم.
مشمع‌چيان افزود: اين كار محصول يك كار گروهي بود كه توانستيم پس از دو سال وقفه، دوباره اين مسابقات را در سطحي خوب برگزار كنيم و نتيجه دو ماه دوندگي براي ميزباني را بگيريم.
سرپرست نماينده ايران درباره سطح مسابقات گفت: همان‌طور كه ديديد تيم روسيه با تمام قوا آمده بود تا جام را از ايران خارج كند و بقيه تيم‌ها هم با نفرات خوبي شركت كرده بودند اما كادرفني خوب و كشتي‌گيران ما نگذاشتند اين اتفاق رخ دهد.
همچنين رضا مشمع‌چيان، پيشكسوت كشتي و مدير فني تيم بانك شهر درباره اين رقابت‌ها گفت: اين برد دلچسب را به جامعه كشتي بايد تبريك گفت؛ مسابقات سطح خوبي داشت و تيم روسيه هم كه تقريبا با تمام قوا آمده بود و فينالي جذاب را با تيم بانك شهر برگزار كرد كه خوشبختانه بچه‌هاي ما نگذاشتند دست شاگردان گاتسالوف به جام برسد.
او درباره حضور خود در سال‌هاي گذشته در ليگ كشتي و ادامه اين فعاليت گفت: من هفت سال در ليگ‌هاي آزاد و فرنگي با تيم رعد پدافند حضور داشتم و به عنوان مربي فعاليت مي‌كردم و به عنوان مدير فني بانك شهر حاضر شدم، البته زحمات بر گردن كساني بود كه ديده نشدند اما يك كار گروهي خوب و زحمات كادر فني و در راس آن رضا يزداني، باعث شد تا جام باشگاه‌هاي جهان دوباره ازسر گرفته شود و نماينده ايران به قهرماني برسد. مشمع‌چيان افزود: رضا يزداني بدون اغراق يكي از بهترين مربيان ايران و دنياست و توانست يك تيم با ستاره‌هاي خوب را راهي مسابقات كند. او ادامه داد: روسيه مدتي بود از مسابقات دور بود و اين مسابقات ارزش زيادي براي‌شان داشت كما اينكه سرمربي تيم ملي كشورشان يعني گاتسالوف هم همراه تيم آمده بود؛ آنها با تمام قوا شركت كرده بودند و چند كشتي هم گره خورد اما موفق شديم از سد اين تيم بگذريم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون