• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5445 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۱ اسفند

پيام رهبرمعظم انقلاب خطاب به ملت‌هاي اسپانيولي زبان:

چه نيكو است كه همه‌ ملت‌هاي عدالت‌خواه با يكديگر بيشتر آشنا شويم

همزمان با رونمايي از نسخه اسپانيولي كتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامي در كاراكاس، پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به ملت‌هاي اسپانيولي زبان منتشر شد. رونمايي از نسخه اسپانيولي كتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامي با عنوان «سلول شماره ‌۱۴» طي مراسمي در شهر كاراكاس پايتخت كشور ونزوئلا و دركنار نمايشگاه فرهنگ دوستي ايران و ونزوئلا به همت فعالان فرهنگي ونزوئلا و اسپانيولي‌زبانان باحضور شخصيت‌هاي فرهنگي ايران و ونزوئلا برگزار شد.
 متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
اگر توانسته باشم به وسيله اين كتاب با شما اسپانيولي‌زبانان ارتباط بگيرم، بسيار خرسند خواهم بود. اين بخش كوتاهي از سرگذشت من است. چه نيكو است كه ما و شما و همه ملت‌هاي عدالت‌خواه با يكديگر بيشتر آشنا شويم و بيشتر هم‌افزايي كنيم. نيكروزي شما را از خدا مي‌خواهم.

 سيدعلي خامنه‌اي
كتاب سلول شماره ۱۴ خاطرات و زندگينامه آيت‌الله خامنه‌اي را در دوران مبارزه با رژيم دست‌نشانده استكبار و پيش از پيروزي انقلاب اسلامي روايت مي‌كند. اين اثر ترجمه اسپانيولي كتاب «ان مع الصبر نصرا» است كه پيش از اين به زبان عربي منتشر و نسخه فارسي آن با عنوان «خون دلي كه لعل شد» در اختيار علاقه‌مندان و اهالي كتاب قرار گرفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون