• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5465 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۱ فروردين

فرمانده كل سپاه:

در عرصه توليد قدرت در ارتش يك جهشي وجود دارد

حسين سلامي فرمانده كل سپاه پاسداران در حاشيه ديدار با فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران كه به مناسبت روز ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه آنچه در ميدان رژه غيرپياده و تجهيزات هوايي، دريايي و زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در روز ۲۹ فروردين ماه و روز ارتش، در جوار حرم مطهر امام راحل ملاحظه شد از پيدايش يك قدرت جديد حكايت داشت، ارتش جمهوري اسلامي ايران در اثر مجاهدت‌ها و تلاش‌هاي شبانه‌روزي فرماندهان و آحاد كاركنان و عزيزاني كه در عرصه جهاد خودكفايي ارتش خدمت مي‌كنند به تجهيزات بسيار پيشرفته و مدرني مجهز شده است كه حكايت از ظهور يك قدرت دفاعي اطمينان بخش در عرصه دفاعي كشور دارد و براي همه ما بسيار شوق‌افزا، انگيزه‌آفرين و اميدبخش بود.
به گزارش مهر، فرمانده كل سپاه افزود: آنچه در اين رژه ملاحظه شد، شايد با چند سال گذشته اخير ارتش هم قابل مقايسه نبود و نشان داد كه جهشي در عرصه توليد قدرت در ارتش وجود دارد و اين حركت بدون توقف خواهد بود.
فرمانده كل سپاه در ادامه با اشاره به رهنمودهاي راهبردي اخير مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان و مسوولان ارشد نيروهاي مسلح با ايشان مبني بر عدم توقف در مسير قدرت افزايي براي كشور گفت: منطق قوي شدن مقابل قدرت‌هاي بزرگ، نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به ويژه ارتش و سپاه را در امتداد اين خط بسيار روشن قرار داده است كه به فضل الهي اين حركت براي آينده با شتاب بيشتري ادامه خواهد يافت. چرا كه دشمنان هم در مسير دشمني با ما متوقف نمي‌شوند. سرلشكر سلامي تاكيد كرد: به فضل الهي آنچه كه ما امروز در عرصه دفاعي كشور ملاحظه مي‌كنيم رسيدن به قله‌هاي رفيع قوي شدن است. ما پس از دوران دفاع مقدس با حجم وسيعي از تهديدات در مقياس جهاني مواجه بوديم كه بزرگ‌ترين قدرت نظامي تاريخ بشر كه امريكا و متحدانش عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده موجب شد تا خودمان را در فضاي تهديدات بزرگ حس كنيم و خود را براي عبور از اين تهديدات و درهم شكستن آنها در عرصه‌هاي بازدارندگي و دفاع اطمينان بخش آماده كنيم. فرمانده كل سپاه با بيان اينكه هدايت‌ها و رهنمودهاي رهبر عزيز و عظيم‌الشان انقلاب اسلامي براي همه نيروهاي مسلح، افق‌هاي حركت ما را در آينده مشخص خواهدكرد، گفت: منطق قوي شدن برابر قدرت‌هاي بزرگ امروز دنيا، نيروهاي مسلح را در امتداد يك خط بسيار روشني قرار داده است و اين حركت براي آينده با شتاب بيشتري ادامه پيدا خواهد كرد و در هيچ چيزي متوقف نخواهيم بود؛ چرا كه دشمنان متوقف نمي‌شوند و ما همه ابزارها، استعدادها و ظرفيت‌ها را براي دفاع شرافتمندانه از هويت، امنيت و حيات ملي، اعتبار و منزلت جهاني نظام و كشورمان عزيزمان به كار مي‌گيريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون