• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5480 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

توضيحاتي درباره گفت‌وگو با نماينده رفسنجان

«حسين جلالي» كدام بخش از سخنانش را برداشت اشتباه «اعتماد» مي‌داند؟

«حسين جلالي»، نماينده رفسنجان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با «خانه ملت» (خبرگزاري مجلس)، به گفت‌وگويي كه با روزنامه اعتماد داشت، واكنش نشان داد و تيتر «اعتماد» را ناشي از «برداشت اشتباه از سخنانش» توصيف كرد. جلالي عصر دوشنبه در گفت‌وگويي با «اعتماد» پيرامون ماجراي واگذاري خودرو به برخي نمايندگان مجلس كه به ماجراي «شاسي بلندها» معروف شده و در شماره سه‌شنبه منتشر شده، گفته بود كه رييس مجلس از اين قضيه باخبر بوده است. به گزارش «خانه ملت»، «نماينده رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين پرسش كه شما در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد گفته‌ايد رييس مجلس از واگذاري خودروها مطلع بوده است، گفت: من در خلال اين گفت‌وگو پرسشي مطرح كردم مبني بر اينكه «آيا رييس مجلس از اين موضوع كه در زيرمجموعه ايشان صورت گرفته اطلاع داشته است يا خير؟ اگر اطلاع داشته چرا شفاف‌سازي نمي‌كند؟» من نگفتم رييس مجلس از واگذاري شاسي بلندها خبر داشته و اين برداشت اشتباه از صحبت‌هاي من شده است.»
اين سخنان جلالي در حالي است كه او در گفت‌وگو با «اعتماد» چندين بار بر مطلع بودن رييس مجلس تاكيد كرده است. سخنان حسين جلالي در گفت‌وگو با «اعتماد» كه به بخش «اطلاع رييس مجلس از ماجراي شاسي بلندها» مربوط مي‌شود، به صورت خام و تنظيم نشده، بدين شرح است: 

اعتماد: آيا هيات رييسه در جريان اين موضوع بوده؟
جلالي: صادقانه نيامدند صحبت كنند. صادقانه مي‌آمدند صحبت مي‌كردند. اين ماشين‌ها كه بدون اجازه رييس نمي‌تواند وارد مجلس شود. مگر مي‌تواند؟ حتما بايد معرفينامه از رييس مجلس داشته باشد. رييس مجلس موافقت كرده كه معاونت اجرايي اين كار را انجام دهد. حالا نمايشگاهي گذاشتند و قطعا رييس از اين قضيه خبردار شده.
اعتماد: يعني آقاي قاليباف را مي‌گوييد با خبر بوده؟
جلالي: رييس از اين مساله باخبر بوده. قطعا جناب رييس موافقت كرده با واگذاري اين خودروها به اين سبك به اينجا. مگر مي‌شود توي مجلس، زيرمجموعه رييس چنين كاري انجام دهد؛ اگر كه آقاي قاليباف بگويد من خبر نداشتم كه فاجعه است، زيرمجموعه‌اش چنين چيزي صورت بگيرد. قطعا خبر داشته است و موافقت هم كرده.
لازم به ذكر است كه مخاطبان مي‌توانند صوت اين بخش از سخنان عضو كميسيون فرهنگي مجلس را در وب‌سايت «اعتمادآنلاين» بشنوند و درباره آنچه «اعتماد» منتشر كرده و آنچه جلالي رد كرده، قضاوت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون