• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5484 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

ماجراي جالب پيراهن گلزن دربي

عيسي به هوادار پرسپوليس: خواب ديدم، پيراهنم را بياور!

به گزارش «اعتماد»، پرسپوليس در دربي ۱۰۰ برنده از زمين خارج شد و حالا در يك قدمي كسب جام قرار دارد‌. به دربي ۱۰۰ به اندازه كافي پرداختيم و از حواشي و اتفاقات ريز و درشت آن اطلاع داريد اما به‌طور حتم اين ماجرا را نمي‌دانيد! شادي پس از گل عيسي و در آوردن پيراهنش و پرتاب آن بين هواداران پرسپوليس فقط براي مهاجم پرسپوليس يك كارت زرد نداشت. 
ماجرا از اين قرار است كه آن پيراهن به دست يكي از هواداران تيفوسي پرسپوليس مي‌رسد و بعد از برد پرسپوليس در دربي هوادار خوش‌شانس با پيراهن عيسي به خانه خود در شمال كشور برگشت. از اينجا به بعد ماجرا جالب‌تر مي‌شود! وقتي هوادار شمالي پرسپوليس با پيراهن عيسي چند عكس و استوري مي‌گذارد و مهاجم قرمزها را در اينستاگرام تگ مي‌كند يك پيام از اين مهاجم دريافت مي‌كند. در دايركت عيسي از آن هوادار دعوت مي‌كند تا همراه با همان پيراهن به زمين تمرين قرمزها برود. هوادار خوش‌شانس ديگر سر از پا نمي‌شناخت. 
روز موعود فرا مي‌رسد و هوادار شمالي به تهران مي‌آيد و سر تمرين با مهاجم شماره 72 قرمزها دقايق خوشي را پشت سر مي‌گذارد اما در آن لحظات و براساس اطلاعاتي كه خبرنگار اعتماد به دست آورده آل‌كثير به هوادار پرسپوليس گفته آن پيراهن را پس بدهد چون خواب ديده كه آن پيراهن برايش خوش‌شانسي مي‌آورد و به جاي آن يك پيراهن تمريني را با امضاي خودش تقديمش مي‌كند. 
هوادار شمالي كه از شادي سر از پا نمي‌شناخت اين پيشنهاد را مي‌پذيرد. يعني پيراهن اصلي را پس مي‌دهد و به جاي آن پيراهن تمرين عيسي را با امضاي او به يادگار مي‌گيرد. پيراهني كه به جز امضاي عيسي امضاي يحيي گلمحمدي و اوسمار ويرا و اميد عاليشاه هم روي آن هك شده بود.
البته هوادار شمالي پرسپوليس با پيشنهاد ۳۰۰ هزار توماني يك ليدر پرسپوليس براي دريافت آن پيراهن هم مواجه مي‌شود كه نمي‌پذيرد و با خاطراتي خوش تهران را به مقصد مازندران ترك مي‌كند. اين‌هم سرنوشت پيراهني بود كه عيسي پس از گلزني در دربي و به نشانه شادي از تن خارج و بين هواداران پرسپوليس پرتاب كرد اما خيلي زود پشيمان شد و آن را به هر طريق ممكن پس گرفت! البته در فوتبال دنيا بسياري از مربيان و بازيكنان هستند كه اعتقادات مشابه دارند. يكي مثل عيسي خواب مي‌بيند يكي هم به شكل ديگر كه در دنياي فوتبال از آنها به عنوان افراد خرافاتي ياد مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون