• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5487 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۳۰ ارديبهشت

گفت‌وگوي اختصاصي «اعتمادآنلاين» با افشين پيرواني:

افشاي تماس جالب علي پروين بعد از قهرماني پرسپوليس

ساپينتو هم مي‌تواند نظر خودش را داشته باشد!

سرپرست باشگاه پرسپوليس بعد از قهرماني سرخ‌ها در ليگ برتر با تشكر از پيشكسوتاني كه از تيم حمايت كردند، ماجراي جالب تماس علي پروين اسطوره باشگاه پرسپوليس با خودش بعد از فتح جام را بازگو كرد. 
به گزارش اعتمادآنلاين، تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي چهار بر صفر در برابر نساجي، قهرمان بيست و دومين دوره ليگ برتر لقب گرفت. شاگردان يحيي گل‌محمدي براي پانزدهمين بار در كل ادوار ليگ قهرمان شدند‌، اما هنوز فصل فوتبالي براي اين‌ تيم‌ تمام ‌نشده است. سرخپوشان تهراني مي‌توانند با پيروزي در دو بازي ديگر در رقابت‌هاي جام‌ حذفي هم قهرمان شوند و باز هم دبل كنند؛ اتفاقي كه‌ روي كاغذ آسان‌ به نظر مي‌رسد، اما پرسپوليسي‌ها مي‌دانند در زمين‌ فوتبال كار سختي در پيش دارند. احتمال برگزاري دربي در فينال انگيزه‌اي شد تا با افشين پيرواني، سرپرست متعصب باشگاه پرسپوليس تماس بگيريم.
پيرواني كه در تنها دربي فينال حذفي سابقه گل زدن به استقلال را دارد درخصوص احتمال دبل ‌قهرماني پرسپوليس در اين فصل به خبرنگار اعتمادآنلاين گفت: خودم دو بار تجربه دبل‌ قهرماني را دارم. هم به عنوان بازيكن و كاپيتان پرسپوليس كه در فينال حذفي گل قهرماني تيمم را به ثمر رساندم و تجربه ديگرم از دبل ‌قهرماني هم مربوط به زماني است كه مدير تيم بودم و حالا هم ‌مي‌خواهم براي سومين بار اين تجربه را كسب كنم.
سرپرست باشگاه پرسپوليس افزود: دبل ‌قهرماني لذت خاصي دارد. به بچه‌هاي تيم هم گفتم‌ كه هنوز خيلي كار داريم‌ و كارمان تمام‌ نشده است. آرزوي من اين است كه فصل را با يك قهرماني ديگر به پايان برسانيم.
پيرواني كه به عنوان مدافع وسط در فينال حذفي گل قهرماني پرسپوليس را وارد دروازه استقلال كرد درباره تقابل احتمالي با رقيب سنتي و اينكه آيا ممكن است يك‌ مدافع وسط از پرسپوليس گل قهرماني پرسپوليس را به ثمر برساند، گفت: اميدوارم بازي خوبي باشد. فرقي ندارد كدام بازيكن گلزني كند.
سرپرست پرسپوليس با بيان اينكه مايل نيست پاسخ اظهارات ساپينتو را بدهد، گفت: از نظر من هر شخصي نظرش قابل احترام است!
پيرواني كه در ورزشگاه وطني چندين بار مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفته بود از آنها و تمام پرسپوليسي‌ها قدرداني كرد و ادامه داد: ديشب با علي‌آقا پروين حرف مي‌زدم. به من گفت آقاي افشين خان! ماشاءالله خيلي محبوب شده‌اي و هواداران هم حسابي تشويق كردند، نيامدم استاديوم اما صداي تشويقت را از تلويزيون شنيدم و براي تو خيلي خوشحالم‌. من در پاسخ گفتم علي‌آقا شما خيلي بزرگي و از ما حمايت كردي. او در جواب گفت مصاحبه‌اي را كه كردي ديدم كه فشار زيادي روي تو بود و گفتي نمي‌گذارم فشار روي تيم باشد و هجمه‌ها روي من باشد. به همين خاطر است كه هواداران قدرشناسي مي‌كنند و قدردانت هستند.
پيرواني در پايان صحبت‌هايش ضمن قدرداني از بزرگان پرسپوليس درخصوص حضور محمود خوردبين در استاديوم وطني به اعتمادآنلاين گفت: محمودخان بزرگ و عزيز ماست. او افتخار داد كه براي حمايت از ما به قائمشهر آمد. او را بسيار دوست داريم و خدا را شكر مي‌كنيم كه به جمع ما آمد و با هم‌ جشن قهرماني گرفتيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون