• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3292 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

خبر كوتاه

كلاهبرداري ميلياردي رييس بانك از صاحبان حساب

ايسنا| فرمانده انتظامي شهرستان قم از دستگيري رييس يكي از شعبات بانكي در قم به اتهام كلاهبرداري ميلياردي از صاحبان حساب خبر داد.

سرهنگ هادي ديده ور در تشريح اين خبر گفت: با شكايت چند نفر از شهروندان مبني بر اينكه فردي پس از فروش آپارتمان به آنان، اقدام به دريافت وام مسكن به نام خريداران بدون اطلاع آنان كرده است، مراتب در دستور كار پليس فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت. تحقيقات نشان مي‌داد متهم، رييس شعبه يكي از بانك‌هاست كه با توجه به اشتغال همزمانش در ساخت و ساز مسكن، با اسناد آپارتمان‌هاي فروخته شده، به نام خريداران و بدون اطلاع آنان وام‌هاي سنگين دريافت كرده و از باز پرداخت آن خودداري كرده است. سرهنگ هادي ديده‌ور با اشاره به شناسايي محل سكونت متهم گفت: پس از دستگيري متهم مشخص شد پرونده كلاهبرداري‌اش 10 شاكي دارد و بيش از 17 ميليارد ريال اخاذي كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان قم با اشاره به ارسال پرونده به مرجع قضايي براي سير مراحل قانوني به شهروندان هشدار داد تا هنگام تنظيم قراردادها، معاملات از وجود خارجي شركت، بنگاه يا شخص حقيقي يا حقوقي فروشنده يا آگهي‌كننده مطمئن شويد و درباره سابقه فعاليت و نتيجه كارهاي قبلي آنان تحقيق كنيد.

 

سرقت پسر جوان از خانه دوست پدرش

باشگاه خبرنگاران| پسر جواني كه از خانه دوست پدرش دزدي كرد، از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

چندي پيش ماموران در جريان وقوع يك سرقت قرار گرفتند و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. مالباخته پس از حضور در دادسراي ناحيه 16 در شكايت خود گفت: من و همسرم براي مسافرت به خارج از كشور رفته بوديم. وقتي برگشتيم متوجه شديم كه تمام طلا و جواهرات خانه‌مان سرقت شده است. با اعلام اين شكايت بلافاصله تحقيقات در اين خصوص آغاز شد و ماموران به بررسي ماجرا پرداختند. در ادامه پس از اينكه مشخص شد سارق يا سارقان آشنا بوده و بدون هيچ سختي وارد خانه شده‌اند، ماموران به تحقيق از آشناهاي مالباختگان پرداختند. سرانجام پليس به پسر يكي از دوستان مرد صاحبخانه مشكوك شده و او را دستگير كردند. پسر جوان پس از دستگيري به جرم خود اعتراف كرد و گفت: ثروت و طلا و جواهرات زياد اين خانه باعث شد كه تصميم بگيرم در نبود صاحبخانه دست به اين دزدي بزنم. براي همين روزي كه مي‌دانستم آنها به مسافرت رفته‌اند، در حالي كه از قبل يك كليد از خانه آنها ساخته بودم، به آنجا رفتم و دزدي كردم. با اعتراف اين پسر وي با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه يافت.

 

يك كشته و هفت مجروح دو تصادف در سيستان و بلوچستان

فارس| رييس پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان از كشته شدن يك تن و مجروح شدن هفت تن در حوادث رانندگي در محورهاي اين استان خبر داد. در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در ساعت 21شب گذشته مبني بر واژگوني يك دستگاه سواري پژو 405 در كيلومتر 110 محور «جكيگور، فرعي كلات»، بلافاصله گشت تصادفات براي بررسي در محل حادثه حاضر شدند. در اين حادثه، يك دستگاه سواري پژو 405 در شرايط جوي صاف و در راه دوطرفه، خشك و هموار و سالم در حال تردد بوده كه به علت تخطي از سرعت مطمئنه، از جاده خارج و واژگون شد كه در اثر شدت ضربه وارده، راننده خودرو در محل حادثه جان خود را از دست داد. در اين حادثه يك دستگاه پژو 405 به علت تجاوز به چپ با يك دستگاه سواري پژو 405 ديگر در كيلومتر 45 محور «ايرانشهر- نيكشهر»، برخورد مي‌كند كه بر اثر شدت ضربه وارده راننده دو خودرو و پنج نفر از سرنشينان هر دو خودرو مجروح مي‌شوند كه توسط يگان‌هاي امدادي به مراكز درماني منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون