• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5538 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۳۱ تير

نظر نهايي ديوان عالي كشور در خصوص پرونده طبري

تاييد ۱۲ سال و نيم حبس

ميزان| راي نهايي ديوان عالي كشور، نسبت به دادنامه صادره اكبر طبري در شعبه هم عرض اعلام شد. ديوان عالي كشور اعلام كرد: مطابق راي ديوان عالي در خصوص حكم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محكوميت اكبر طبري بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نيم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ايراد و اشكالي وارد نيست و اين حكم مورد تاييد قرار گرفت. همچنين دادنامه صادره در خصوص بزه پولشويي با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جريمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آيين دادرسي كيفري نيز ابرام شد.
به گزارش مركز رسانه‌اي دستگاه قضا، ديوان عالي كشور اعلام كرد: مطابق راي ديوان عالي در خصوص حكم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محكوميت اكبر طبري بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نيم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ايراد و اشكالي وارد نيست و اين حكم مورد تاييد قرار گرفت. همچنين دادنامه صادره در خصوص بزه پولشويي با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جريمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آيين دادرسي كيفري نيز ابرام شد.
بر اساس اعلام مركز رسانه قوه قضاييه، پرونده اكبر طبري اقسام ديگري از موارد اتهامي و محكوميت را نيز داراست كه اين موضوعات در مرجع قضايي در حال رسيدگي است و به محض رسيدگي در مرجع قضايي در مورد آنها اطلاع‌رساني خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون