• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5602 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۳ مهر

رهبر معظم انقلاب در ديدار شيخ زكزاكي:

فلسطين و غزه مظهر قدرت اسلام هستند

امروز حركت اسلامي در نقاط مختلف دنيا همچون آفريقا، آسيا، اروپا و شمال امريكا در حال گسترش است

رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد: قضاياي روزهاي اخير فلسطين به ‌ويژه بمباران‌ها و شهادت زنان و كودكان و مردان، دل انسان را مجروح مي‌كند، اما بخش ديگري از اين قضايا نشان‌دهنده قدرت باور نكردني اسلام در فلسطين است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از ظهر ديروز در ديدار شيخ ابراهيم زكزاكي، رهبر جنبش اسلامي نيجريه و همسر وي، با قدرداني از مجاهدت‌هاي وي و خانواده‌اش، قدرت روزافزون اسلام در جهان به‌رغم توطئه‌هاي گسترده را نتيجه مجاهدت‌ها دانستند و با اشاره به شرايط فلسطين اشغالي و به ‌ويژه غزه گفتند: امروز يكي از مظاهر قدرت اسلام همين مسائلي است كه در فلسطين در حال روي دادن است.
رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد: قضاياي روزهاي اخير فلسطين به‌ويژه بمباران‌ها و شهادت زنان و كودكان و مردان، دل انسان را مجروح مي‌كند، اما بخش ديگري از اين قضايا نشان‌دهنده قدرت باور نكردني اسلام در فلسطين است و با لطف و عنايت خداوند متعال اين حركتي كه در فلسطين آغاز شده است، به پيش خواهد رفت و منجر به پيروزي كامل فلسطيني‌ها خواهد شد. رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: همه در دنياي اسلام وظيفه دارند به مردم فلسطين كمك كنند. 

رهبر معظم انقلاب به شيخ زكزاكي: فلسطين و غزه مظهر قدرت اسلام هستند
 حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تشكيل نظام اسلامي در ايران و شكل‌گيري حكومتي برمبناي تفكر اسلام سياسي بعد از قرن‌هاي متمادي را يكي از وجوه قدرت اسلام برشمرد و تاكيد كرد: جمهوري اسلامي از زمان تاسيس تاكنون روز به روز قوي‌تر شده و در آينده نيز قوي‌تر از حال خواهد شد. رهبر معظم انقلاب فعاليت‌هاي اسلامي در دنيا را روز به روز در حال گسترش خواند و افزود: امروز حركت اسلامي در نقاط مختلف دنيا همچون آفريقا، آسيا، اروپا و شمال امريكا در حال گسترش است و با عنايت خداوند، موفقيت‌هاي اين حركت با قدرت بيشتري ادامه خواهد يافت. رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود ديدار با شيخ زكزاكي و خانواده وي را بسيار خوشحال‌كننده خواند و خطاب به آنان گفت: شما مصداق مجاهد حقيقي في‌سبيل‌الله هستيد و اميدواريم كه بتوانيد مجاهدت خود را ادامه دهيد.
شيخ ابراهيم زكزاكي، رهبر جنبش اسلامي در نيجريه و همسر وي با ابراز خرسندي فراوان از اين ديدار، احساسات خود را غيرقابل توصيف خواندند و گفتند: اميدواريم با دعاهاي جنابعالي و تلاش‌ها و مجاهدت مسلمانان، اسلام روز به روز گسترش بيشتري بيابد.

هديه خاص رهبر معظم انقلاب  به همسر شيخ زكزاكي
صبح ديروز شيخ زكزاكي، رهبر جنبش اسلامي نيجريه به همراه همسر و فرزندانش با رهبر معظم انقلاب ديدار كرد. رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخشي از سخنان خود ديدار با شيخ زكزاكي و خانواده وي را بسيار خوشحال‌كننده خواندند و خطاب به آنان گفتند: شما مصداق مجاهد حقيقي في سبيل‌الله هستيد و اميدواريم كه بتوانيد مجاهدت خود را ادامه دهيد. رهبر معظم انقلاب همچنين هديه ويژه‌اي به همسر شيخ زكزاكي دادند و انگشتر خود را به ايشان اهدا كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون