• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3323 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

سر خط خبر‌ها

فارس: سردار سيد مسعود جزايري، معاون ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد: فريادهاي مرگ بر امريكا، مرگ بر انگليس، مرگ بر اسراييل و... يك‌شبه ايجاد نشده كه با حرف اين و آن از گفتمان سياسي ملت ايران و ساير ملت‌هاي زخم‌خورده از استكبار و رژيم‌هاي سلطه كنار گذاشته شود.

مهر: امير احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: دشمن تا ديروز مترصد فرصت بود كه حركات خياباني و فتنه بزرگي را به راه بيندازد اما امروز كنار شما آمده و دور يك ميز نشسته و مي‌خواهد كه با هم قهوه خورده و عكس يادگاري بگيريد.

ايسنا: محمد نهاونديان، رييس دفتر رييس‌جمهور با اشاره به اينكه رييس‌جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل پيشنهاد جهان عليه خشونت و افراطي‌گري را مطرح كردند و بايد اين موضع در حركت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و سياسي‌مان مورد توجه قرار گيرد، گفت: مذاكرات اخير هسته‌اي نماد ديگري شد بر اينكه ايران اسلامي ارايه‌كننده الگوي گفت‌وگو در جهان است و جنبه فرهنگي آن از جنبه‌هاي سياسي و اقتصادي و هسته‌اي‌اش بسيار بيشتر است.وي افزود توفيق ايران اسلامي در مذاكرات هسته‌اي اين بود كه تصوير تهديد‌آميز و ترسناكي را كه دشمنان ايران اسلامي ارايه كرده بودند به رويكردي تبديل كرده كه همگان به دنبال پيدا كردن راه‌هاي گفت‌و‌گو و همكاري با ايران هستند.

ايلنا: مهدي دواتگري، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، گفت: در جلسه فرداي كميسيون مساله بازگشايي مجدد سفارت انگليس بررسي مي‌شود. وي افزود: در زمينه بازگشايي سفارت انگليس در تهران و عادي شدن روابط اين كشور با ايران بايد منتظر ماند و مشاهده كرد كه تصميم كلي نظام و نقش شوراي عالي امنيت ملي در اين باره چه
خواهد بود.

عصر ايران: در حالي كه تقاضاي تحقيق و تفحص مجلس از دو تابعيتي‌ها و مسوولان داراي گرين‌كارت در كميسيون امنيت ملي مصوب و در دستور كار صحن قرار گرفته و در چندين نوبت در دستور كار هفتگي چاپ شده بود اما اخيرا اين طرح در دستور چاپي مجلس حذف شده است.

تسنيم: با ابلاغ بخشنامه اسحاق جهانگيري، اختيار هيات وزيران از تمامي كارگروه‌ها، شوراها، كميسيون‌ها، ستادها و ساير عناوين مشابه در دولت قبل سلب شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون