• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3323 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

خبر كوتاه

دستگيري 10 شرور با شليك گلوله

باشگاه خبرنگاران| 10 نفر از افرادي كه اقدام به رعب و وحشت در يكي از پارك‌هاي شهر تهران كرده بودند با شليك گلوله توسط پليس دستگير شدند. ساعت يك بامداد 26مردادماه ماموران كلانتري 110 شهدا در حال گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي بودند كه در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر درگيري دسته‌جمعي و قمه‌كشي و تجمع اراذل و اوباش در خيابان پاسدار گمنام پارك هفت‌تير بلافاصله سه اكيپ از ماموران تخصصي اين يگان با توجه به اهميت موضوع به محل اعزام شدند. ماموران به محض ورود به پارك مشاهده كردند تعداد حدود 50 نفراز اراذل و اوباش در وسط پارك جمع شده‌اند و همه بلااستثنا قمه و چاقو و چوب به دست دارند كه با توجه به زياد بودن تعدادشان و از آنجايي كه اقدام به عربده‌كشي و ايجاد هياهو در پارك كرده بودند ماموران با هماهنگي مركز پيام كلانتري نسبت به دستگيري نفرات اقدام كردند. ماموران باتوجه به وضعيت موجود ابتدا دو تير هوايي با اسلحه سازماني شليك كردند كه همه نفرات متفرق و اقدام به فرار كردند كه ماموران ضمن تعقيب وگريز نفرات به صورت پياده موفق شدند تعداد سه نفر را درمحل دستگير و يك كاردسلاخي نيز كشف كنند. ماموران همچنين فرد ديگري كه قمه‌اي يك متري دردست داشت و با ديدن آنها قمه را به زمين پرت كرده و متواري شده بود دستگير و به كلانتري منتقل كردند. سرهنگ علي جهان‌آرايي، رييس كلانتري 110 شهدا درباره اين خبر گفت: در مجموع 10تن از اراذل و اوباش محله پيروزي تهران به سركردگي «حميد افغان» كه از عاملان اصلي شرارت در پارك‌هاي منطقه بود دستگير شده و در اختيار ماموران پايگاه ششم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

21 مجروح در واژگوني اتوبوس

ايرنا| واژگوني يك دستگاه ميني‌بوس زوار امامزاده محمد‌ابن‌حسن اليگودرز 21 مجروح بر جاي گذاشت. ساعت 2:50 دقيقه بامداد شنبه يك دستگاه ميني‌بوس زوار امامزاده محمد ابن حسن اليگودرز كه اهل شهرستان خمين بودند واژگون شد و بر اثر اين حادثه 21 نفر مجروح شدند. پس از وقوع حادثه آمبولانس‌هاي جمعيت هلال احمر و اورژانس شهرستان اليگودرز به محل حادثه اعزام و 21 مجروح را به بيمارستان امام جعفر صادق(ع) انتقال دادند. غلامرضا لوني، رييس جمعيت هلال‌احمر اليگودرز شرايط بيشتر مجروحان را مساعد اعلام كرد.

 

كلاهبرداري 45 ميليارد ريالي يك شركت خودرويي

پليس| رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از دستگيري چهار كلاهبردار در يك شركت خودرويي تبريز با 45 ميليارد ريال كلاهبرداري خبر داد. سرهنگ صابر عباس‌زاده گفت: در پي افزايش شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري از آنان توسط يك شركت خودرويي و با توجه به حساس بودن موضوع، پرونده به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي افزود: با توجه به اينكه متهمان پس از 45 ميليارد ريال كلاهبرداري از 107 نفر و تخليه شركت مذكور متواري شدند و هيچ نشاني از آنان وجود نداشت با تلاش ماموران محل اختفاي آنان در يكي از شهرهاي شمالي كشور شناسايي و چهار متهم اصلي و سه نفر ديگر كه دخيل در پرونده بودند، دستگير شدند. متهمان دستگير شده به پليس آگاهي استان منتقل و پس از تكميل تحقيقات با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي و روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون