• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3323 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

خبر كوتاه

مديرورزشي راپيدوين: شريفي را نمي‌شناسيم!

«آندرياس مولر» مدير ورزشي اين تيم اتريشي با بيان اينكه برخي گزينه‌هاي اين تيم در نقل و انتقالات از ليست بازيكنان مورد علاقه سرمربي خارج شده‌اند، اعلام كرد مهاجم ملي‌پوش سپاهان را «نمي‌شناسد» پيش از اين برخي نزديكان باشگاه سپاهان و خود اين بازيكن مدعي شده بودند او از راپيدوين پيشنهاد جدي دارد اما «مولر» در گفت‌وگو با وب‌سايت اتريشي kurier اين مساله را تكذيب كرد. با توجه به اين ادعا به نظر مي‌رسد بحث جدايي مهدي شريفي از باشگاه سپاهان براي انتقال به راپيدوين اتريش منتفي خواهد شد.

 

جلسه بررسي مسائل داوري در وزارت ورزش

ديروز (شنبه) جلسه‌اي با حضور نصرالله سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش‌وجوانان و علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، عليرضا اسدي دبيركل فدراسيون و مسعود عنايت رييس دپارتمان داوري در دفتر كار سجادي در وزارت ورزش‌ و جوانان برگزار شد. كفاشيان، اسدي و عنايت پس از پايان جلسه به سرعت ساختمان وزارت ورزش را ترك كردند. گفتني است، در اين جلسه معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان از مديران فدراسيون فوتبال خواست به اشتباهات داوري و اعتراض شديد تيم‌هاي ليگ برتري رسيدگي كنند و بررسي لازم را داشته‌ باشند. علي كفاشيان درباره جزييات اين جلسه گفت: «جلسه‌ ما با سجادي درخصوص داوري‌ها در ليگ برتر بود. در جلسه با معاون وزير ورزش بحث كل داوري مسابقات صحبت شد و قرار شد جلسه بگذاريم و عنايت، رييس دپارتمان داوري بازي‌ها را ببيند و نتايج را اعلام كند.» گفتني است قرار بود سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش‌ ديروز در يك نشست خبري پيرامون مسائل مختلف فوتبال كشور و بحث داوري با خبرنگاران گفت‌وگو كند، اما اين نشست هم به دلايلي نامعلوم برگزار نشد.

 

پيگيري ادعاي دادكان و دعوت قهرماني به كميته اخلاق

پس از اظهارنظر محمد دادكان در برنامه زنده تلويزيوني مبني بر اينكه داور محروم به او گفته يكي از دست‌اندركاران فدراسيون خواسته نتيجه بازي را دربياورد، كميته اخلاق بررسي اين موضوع را در دستور كار خود قرار داد. حسين آبانگاه، عضو كميته اخلاق فدراسيون فوتبال در اين باره به تسنيم گفت: رسيدگي به ادعاي دادكان را آغاز كرده‌ايم و در همين رابطه مسوولان درگير با اين موضوع به‌ويژه مسوولان كميته و دپارتمان داوري وقت را فرامي‌خوانيم. از محسن قهرماني نيز دعوت خواهيم كرد تا در اين باره صحبت كند. اگر اين موضوع صحت داشته باشد با فرد يا افرادي كه چنين دستوري را داده باشند به‌شدت برخورد مي‌كنيم. از نظر كميته اخلاق چنين پرونده‌هايي هيچگاه مختومه نيست.

 

قاسمي و تفتيان با «بولت» و «گاتلين» رقابت مي‌كنند

استارت ليست مسابقات دو 100 متر مردان اعلام شد و دو ورزشكار ايراني به نام‌هاي رضا قاسمي و حسن تفتيان در دسته ششم و هفتم قرار گرفتند. بر اساس ليست اعلام شده، حسن تفتيان با شماره پيراهن 598 در دسته ششم قرار گرفته است. جالب اينكه جاستين گاتلين امريكايي كه بهترين ركوردش 9: 74 ثانيه است، در دسته تفتيان حضور دارد. رضا قاسمي ديگر دونده 100 متر ايران با شماره پيراهن 595 در دسته هفتم قرار گرفته است. نكته جالب در خصوص قاسمي نيز آنجاست كه يوسين بولت جاماييكايي در كنار وي و در خط شش به رقابت مي‌پردازد.

 

گل‌محمدي عذرخواهي مي‌كند؟

در پايان ديدار تيم‌هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و ذوب‌آهن در هفته نخست ليگ پانزدهم، يحيي گل محمدي سرمربي اين تيم مدعي شد، نتايج بازي‌ها بيرون زمين رقم مي‌خورد و به‌شدت نسبت به عملكرد تورج حق وردي اعتراض كرد. اين موضوع باعث شد مسوولان كميته اخلاق فدراسيون فوتبال سرمربي ذوب‌آهن را به اين كميته فرا بخوانند و اظهارات او را بررسي كنند، اما گل‌محمدي مستنداتي نداشت تا ادعاي خود را ثابت كند. با توجه به اينكه سرمربي ذوبي‌‌ها مربي با اخلاقي است و هيچ‌گونه سابقه‌اي در كميته اخلاق ندارد راي كميته اخلاق به وي به اصلاح صحبت‌ها و عذرخواهي در رسانه‌هايي كه اظهارنظر كرده، ختم شد. بايد ديد آيا گل‌محمدي از راي كميته اخلاق تمكين كرده و ضمن اصلاح صحبت‌هاي خود، در رسانه‌ها عذرخواهي مي‌كند يا خير؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون