• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3340 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

خبر كوتاه

گذشت اولياي دم از جوان محكوم به اعدام

ايرنا|مردي 32 ساله كه سال گذشته هنگام سرقت از يك زن او را به قتل رسانده بود با گذشت اولياي دم از قصاص رهايي يافت. محمد حسن قادري، معاون قضايي رييس كل دادگستري استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: محكوم به اعدام در سال 93 با هدف سرقت از يك زن، او را به قتل رسانده بود و پس از دستگيري در محاكم قضايي به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس محكوم شد و در زندان سمنان محبوس بود كه با رضايت اولياي دم از اعدام رهايي يافت.

 

دستگيري سه متهم به قتل هنگام شنا

پليس| سه مرد متهم به قتل هنگام شنا در يكي از رودخانه‌هاي غرب كشور از سوي پليس دستگير شدند. سرهنگ حيدري، فرمانده انتظامي شبستر دستگيرشدگان را اشراري ناميد كه در نزاعي دسته‌جمعي در شهر قدس با قمه يك نفر را به قتل رسانده و براي خروج غيرمجاز از كشور خود را به مرزهاي شبستر رسانده بودند. به گفته سرهنگ حيدري متهمان هنگام آب تني در يكي از رودخانه‌هاي شبستر توسط پليس دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

 

غرق شدن پسر پنج ساله در دريا

ايرنا| پسري پنج ساله به دليل شنا خارج از محدوده طرح‌هاي سالم‌سازي در ساحل آستارا غرق شد. حسين انزابي، رييس هيات نجات غريق آستارا متوفي را كودكي دانست كه همراه خانواده خود از كرج به آستارا آمده بودند كه به دليل عدم توجه به علايم شنا ممنوع غرق شد. تابستان امسال شش نفر در سواحل آستارا غرق شده‌اند. اين در حالي است كه از ابتداي خرداد تا پايان تيرماه ناجيان غريق آستارا 80 نفر را از خطر غرق شدگي نجات داده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون