• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3347 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

باخوانندگان

9188-0912

خبر قتل پسري معتاد به دست پدرش در صفحه حوادث «اعتماد»، قصه رنج آشنايي است كه حديث خار و گلوست. نمي‌دانم كدام شير پاك خورده‌اي نخستين‌بار به قصد دلجويي از معتادان، آنها را بيمار خواند نه مجرم و باعث بروز آسيب‌هايي جدي به جامعه شد. بيمار هيچگاه بيماري را به جسم خودش دعوت نمي‌كند و هرگز ديگران را هم دچار آسيب و گرفتاري نمي‌كند. اين دلجويي نا به جا و تفسير نادرست براي فردي كه با اعتياد قدرت تفكر صحيح را از دست مي‌دهد به مثابه تشويق او براي رفع تكليف است. آيا وقتي كسي آگاهانه به سمت پرتگاهي مي‌دود و عزيزانش را در مسير لگدمال مي‌كند نبايد قصوري را متوجه‌اش ساخت؟ كدام قوانين و آموزه ديني اين حق را براي كسي قايل شده كه به جسم و روح و آبروي خود و ديگران خودخواهانه و آگاهانه صدمه بزند؟ با اين حساب موادفروش‌ها به شغل شريف دارو فروشي به اين بيماران اشتغال دارند.

اعتماد: بر اساس اصلاحيه جديد قانون مبارزه با مواد مخدر، معتاد مجرم است مگر اينكه گواهينامه تحت درمان داشته باشد و زندان جاي مناسبي براي مجازات معتاداني كه در خريد و فروش مواد نقشي ندارند، نيست و اين افراد به درمان اجباري محكوم مي‌شوند. اگر معتادي به مراكز درماني مراجعه كرد و گواهينامه تحت درمان گرفت از قانون كيفري معاف است.

6263-0938

پوشاك وارداتي به ايران اسلامي نبايد حاوي فرهنگ غربي و ضد ارزشي باشد. كيفيت و جذابيت در اولويت‌هاي بعدي است.

اكبريان

امام باقر(ع) فرموده‌اند هركسي به خدا توكل كند مغلوب نمي‌شود و هركسي به خدا توسل كند شكست نمي‌خورد.

9188-0912

ميان تيتر «فرار از دست عزراييل» در گزارش شهردار 10 ساله، مناسب يك متن تحليلي نيست. بايد جايگاه عناوين را فارغ از فرد مورد اشاره بنا به شان روزنامه با حساسيت مورد توجه قرار داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون