• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3347 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

تشكل‌ ها

مرغ روي 7000 تومان ماند|در بين محصولات پروتييني، قيمت گوشت مرغ نسبت به ماه گذشته با افزايش همراه شده و در مرز كيلويي 7000 تومان قرار گرفته است اما قيمت ساير اقلام از جمله گوشت قرمز، انواع ماهي و ميگو تقريبا بدون تغيير مانده است. هر كيلوگرم گوشت مرغ در مغازه‌هاي سطح شهر بطور متوسط 7000 تومان عرضه مي‌شود، اين در حالي است كه قيمت هر كيلوگرم گوشت مرغ در اواخر ماه گذشته (مرداد) حدود 6700 تومان بود. طبق اعلام وزارت جهاد كشاورزي و ستاد تنظيم بازار قيمت منطقي براي هر كيلوگرم گوشت مرغ 7000 تومان است و نبايد بيش از اين ميزان فروخته شود.

 

توقف خط توليد كاميون در چهار شركت داخلي|توليد انواع كاميون در چهار شركت خودروساز داخلي متوقف شد. براساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرداد ‌ماه امسال توليد انواع كاميون در شركت كاريزان خودرو با كاهش صددرصدي از 90 دستگاه در مرداد 1393 به صفر كاهش يافت. در اين مدت توليد انواع كاميون در شركت آذهايتكس با كاهش صد درصدي از 9 دستگاه در مرداد 1393 به صفر رسيد. توليد انواع كاميون در رايان فن گستر ديزل نيز با كاهش صد درصدي از سه دستگاه در مرداد 1393 به صفر كاهش يافت. مرداد ‌ماه امسال توليد انواع كاميون در شركت ماموت با كاهش صد درصدي از 124 دستگاه در مرداد 1393 به صفر رسيد.

 

افزايش قيمت روغن نباتي تاييد نشد| به گفته دبير انجمن صنايع روغن نباتي با وجود صدور مجوز افزايش قيمت پنج درصدي روغن نباتي از سوي ستاد تنظيم بازار، كارخانه‌هاي روغن مورد تهديد سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان قرار گرفته‌اند اما در اين زمينه سخنگوي سازمان تاكيد كرد: اين سازمان به هيچ‌وجه، افزايش قيمت روغن نباتي را تاييد و ابلاغ نكرده و اين موضوع را بارها به انجمن صنايع روغن نباتي جهت اجرا ابلاغ كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون