• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3363 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر

خبر كوتاه

اهداي اعضاي كودك سه ساله به دو كودك

باشگاه خبرنگاران| اعضاي كودك سه ساله مرگ مغزي شده به دو كودك ديگر پيوند زده شد. وضعيت دو كودك چهار و 9 ساله كه در بخش پيوند بيمارستان سينا بستري هستند، مساعد اعلام شده است.

 

دستگيري عاملان شهادت مامور پليس و معلم ايرانشهري

ايرنا| فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري عامل شهادت مامور پليس و معلم ايرانشهري خبر داد. سردار حسين رحيمي دستگيري متهمان در كمتر از دو روز پس از حادثه را حاصل اقدامات پيچيده پليسي دانست. دوشنبه 12 مهرماه، تيمي از ماموران پليس ايرانشهر از وقوع يك فقره نزاع در يكي از مناطق ايرانشهر باخبر و به محل اعزام شدند. اما پس از رسيدن به كمربندي كمران با سد راه و تيراندازي گروهي از اشرار روبه‌رو شدند كه در اين حادثه گروهبان حسينعلي سبحانيان به دليل اصابت گلوله به شهادت رسيد. در ادامه تيراندازي، يكي از معلمان بومي ايرانشهر به نام پرويز روشناس كه در صف بنزين بود نيز پس از اصابت گلوله به بيمارستان منتقل شد اما جان خود را از دست داد.

 

سه كشته در واژگوني اتوبوس

باشگاه خبرنگاران| واژگوني يك دستگاه اتوبوس در جاده ازناي اراك سه كشته و 17 مصدوم برجاي گذاشت. مصطفي مرتضوي، سخنگوي سازمان امداد و نجات با اعلام اين خبر گفت: ظهر جمعه يك دستگاه اتوبوس در محور اراك - قاقان واقع در كيلومتر 53 جاده اراك - ازنا واژگون شد كه در اين حادثه 17 نفر مصدوم شدند و سه نفر نيز پس از انتقال به مراكز درماني جان خود را از دست دادند. علت حادثه در دست بررسي اعلام شده است. مرتضوي در ادامه به واژگوني يك دستگاه اتوبوس و برخورد زنجيره‌اي دو تريلي و چند خودروي سواري در محور قزوين – آبيك اشاره كرد و گفت: در اين حادثه نيز 18 نفر مصدوم كه براي انجام اقدامات درماني به بيمارستان‌ها اعزام شدند.

 

حريق دو ساعته در مجتمع توليدي

ايسنا| يك مجتمع كارگاهي توليد كيف و كفش طعمه حريق شد. جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني وخدمات ايمني شهرداري تهران گفت: وقوع يك مورد حادثه حريق در ساعت 13:42 روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد. ملكي با بيان اينكه به دنبال اعلام اين حادثه سه ايستگاه با تجهيزات مربوطه از سوي ستاد فرماندهي به محل اعزام شدند، اظهار كرد: محل حادثه يك مجتمع كارگاهي به مساحت حدود 500 متر مربع واقع درخيابان جمهوري كوچه مراغه‌اي بود كه پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد درون اين مجتمع دو طبقه حدود 10 كارگاه واقع شده كه شش كارگاه كاملا شعله‌ور شده بود. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه شعله‌هاي آتش در حال سرايت به اماكن مجاور بود، ادامه داد: آتش‌نشانان از چند جهت عمليات اطفاي حريق را آغاز كرده و بعد از مدتي موفق به مهار و اطفاي كامل حريق در اين مجتمع شدند. وي افزود: گروهي از آتش‌نشانان نيز به دنبال يافتن محبوسان احتمالي بودند اما خوشبختانه مورد محبوس، مصدوم و فوتي نداشته و تنها خسارات مالي به جا مانده از آتش‌سوزي بالا بود. وي با بيان اينكه متاسفانه اصول ايمني در چيدمان اين كارگاه رعايت نشده و همين موضوع گسترش آتش را تسريع و عمليات آتش‌نشانان را سخت كرده بود، اظهار كرد: علت اين حادثه از سوي كارشناسان آتش‌نشاني در دست بررسي است. به گفته سخنگوي سازمان آتش‌نشاني وخدمات ايمني شهرداري تهران، آتش‌نشانان حوالي ساعت 16 پس از ايمن‌سازي محل به عمليات خود خاتمه دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون