• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3368 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر

روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري در اطلاعيه‌اي اعلام كرد

مقام معظم رهبري بر طي شدن مسير قانوني بررسي برجام تاكيد داشته‌اند

 

 

مطالب غلط و مغشوش مبني بر نقش مستقل برخي از مسوولان دفتر مقام معظم رهبري در روند بررسي طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام» خلاف واقع و فاقد اعتبار است

در پي نقل مطالب غلط و خلاف واقع مبني بر نقش مستقل برخي مسوولان دفتر مقام معظم رهبري در روند رسيدگي قانوني طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام»، روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: اين مطالب خلاف واقع و فاقد اعتبار است.

در اين اطلاعيه آمده است:

«مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در موارد متعددي بر طي شدن مسير قانوني بررسي مفاد برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) تاكيد داشته‌اند و در اطلاعيه اخير دفتر مقام معظم رهبري در تاريخ 10/6/1394 نيز اعلام گرديد كه مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره اين موضوع، صريح، شفاف و دقيق در سخنراني‌هاي ماه‌هاي اخير ايشان اعلام شده و در اختيار همگان قرار دارد.

لذا هرگونه اطلاع‌رساني و بيان مطالب غلط و مغشوش مبني بر نقش مستقل برخي از مسوولان دفتر معظم‌له در روند بررسي طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام» خلاف واقع بوده و فاقد اعتبار است و انتظار دارد صاحبان تريبون‌ها و رسانه‌ها و سايت‌هاي خبري، احتياط و دقت لازم را در نقل مطالب مربوط به دفتر مقام معظم رهبري به عمل آورند. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون