• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3370 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر

تشكل‌ها

توليد تمبرهاي طلا و نقره|شركت پست براي نخستين ‌بار توليد تمبرهاي طلا و نقره را آغاز كرد. اين تمبرها مانند تمبرهاي يادبود جنبه كلكسيونري دارند و به تعداد محدود توليد مي‌شوند. امسال براي نخستين‌بار شركت پست با هدف حفظ و انتقال ميراث غني فرهنگي كشور و با توجه به نقش تمبر در اين زمينه، توليد تمبر در قالب مشخص و با استفاده از آلياژ فلزات گرانبها نظير طلا و نقره را در دستور كار قرار داده است.

ذخاير استراتژيك گوشت و مرغ كافي است|مديرعامل شركت پشتيباني امور دام با بيان اينكه ذخاير استراتژيك گوشت و مرغ كافي است، گفت: گوشت و مرغ به اندازه كافي در بازار براي ايام عزاداري و محرم موجود است و نيازي به تزريق ذخاير استراتژيك نيست. عليرضا ولي گفت: اين شركت وظيفه تنظيم بازار و تامين گوشت و مرغ را بر عهده دارد، اما در حال حاضر مشكلي براي تامين اين محصولات براي ايام عزاداري و محرم در بازار وجود ندارد و به حد نياز گوشت و مرغ در بازار موجود است.

برنامه افزايش توليد گردو|مديركل دفتر ميوه‌هاي سردسيري وزارت جهاد كشاورزي با اشاره به درآمد حدود 9 هزار ميليارد توماني توليد گردو در كشور افزود: طي دو برنامه ششم و هفتم وزارتخانه با اصلاح باغات گردو توليد اين محصول را 130 هزار تن در سال افزايش مي‌دهد. رويين‌تن گفت: براساس آخرين آمار سازمان خواروبار جهاني فائو سطح زير كشت بارور گردو در جهان حدود يك ميليون هكتار است.

آغاز برداشت طلاي سرخ |عضو شوراي ملي زعفران از آغاز برداشت زعفران خبر داد و گفت: حدود 56 تن زعفران به ارزش بالغ بر 83 ميليون دلار در
شش ماهه نخست امسال صادر شده است. علي حسيني گفت: برداشت زعفران به تازگي آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه دارد كه با توجه به وضعيت گل‌دهي مزارع زعفران پيش‌بيني مي‌شود حدود 300 تن زعفران از حدود 90 هزار هكتار اراضي زير كشت اين محصول برداشت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون