• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3370 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر

خبر كوتاه

22 بخيه روي صورت مدافع پديده

محمود خميسي، مدافع تيم پديده در ديدار روز جمعه تيمش مقابل استقلال در برخورد با ميثم مجيدي دچار جراحت شديد در ناحيه ابرو شد تا حدي كه نتوانست به بازي ادامه دهد و در بين دو نيمه مسابقه به بيمارستان انتقال داده شد. شدت جراحت ابرو و صورت خميسي به قدري بود كه او چند ساعتي به خاطر خونريزي شديد در بيمارستان بستري شد و 22 بخيه روي صورت و ابروي او زده شد تا خونريزي‌اش متوقف شود. با توجه به شرايطي كه اين بازيكن دارد، شانس بسيار كمي براي همراهي تيمش در بازي روز چهارشنبه 29 مهرماه مقابل استقلال اهواز خواهد داشت.

 

موافقت با مشكي‌پوش شدن پرسپوليس تا پايان فصل

بعد از درگذشت ناگهاني هادي نوروزي باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ خواست كه اين تيم تا پايان فصل از پيراهن‌هاي مشكي استفاده كند. در حالي كه پيراهن مشكي، پيراهن سوم اين تيم بود. با اين حال سازمان ليگ با اين درخواست موافقت كرد. مهدي تاج در اين باره گفته است: «در ابتداي فصل پرسپوليس سه پيراهن به ما معرفي كرد كه يكي از اين پيراهن‌ها مشكي بود. بعد از اينكه اعلام شد پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند به خاطر مرحوم نوروزي تا پايان فصل پيراهن مشكي به تن كنند من به طاهري گفتم مشكلي از اين بابت وجود ندارد و به پرسپوليسي‌ها مجوز داديم تا پيراهن مشكي به تن كنند.»

 

انتقاد نكونام از فحاشي روي سكوها

جواد نكونام، كاپيتان سابق تيم ملي و بازيكن تيم سايپا يك گلايه از تماشاگران دارد. در بازي اين تيم مقابل ذوب آهن به نظر هواداران تيم سبز پوش اصفهاني توهين‌هاي زيادي به او كرده‌اند كه جواد درباره‌اش مي‌گويد: «در نيمه دوم بازي به من و مجيد جلالي خيلي توهين كردند. آيا واقعا كسي نيست كه به اين توهين‌ها رسيدگي كند؟ در بازي با پرسپوليس هم ۹۰ دقيقه به من فحش دادند. كميته اخلاق و كميته انضباطي چه كاره هستند؟ اصلا الان كجا هستند؟ اگر يك روز به اين توهين‌ها واكنش نشان دادم و كميته اخلاق يكدفعه سروكله‌شان پيدا شد و خواستند من را محروم كنند آن زمان من هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم و همه حرف‌هايم را مي‌زنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون