• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3377 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان

ويژه

مذاكره ايران با مايكروسافت، اوراكل، ‌اي بي‌ام و جمتو

غول‌هاي صنعت ICT اروپا و امريكا با حضور در پاويون ايران در جيتكس و مذاكره با مقامات خواستار ورود به صنعت ICT ايران شدند. به گزارش روابط عمومي جيتكس در ايران، روح‌الله استيري، مديركل توسعه كسب و كار بين‌الملل معاونت علمي فناوري رياست‌جمهوري با حضور در پاويون ايران در جيتكس گفت: تاكنون با شركت‌هاي مايكروسافت، اوراكل، ‌اي بي‌ام و جمتو مذاكرات خوبي صورت گرفته و اين شركت‌ها براي حضور در صنعت ICT ايران اعلام آمادگي كرده‌اند. وي با اشاره به اينكه شركت‌هاي امريكايي مطالعات گسترده‌اي درخصوص بازارو صنعت ICT ايران داشته‌اند، گفت: با اين حال اين شركت‌ها هنوز با احتياط وارد مذاكره مي‌شوند. استيري در تشريح مذاكرات با ‌اي‌بي‌ام تصريح كرد: اين شركت خواستار مشاركت با دانشگاه‌هاي معتبر ايران در حوزه ICT است كه در اين رابطه مقرر شد معاون علمي فناوري رياست‌جمهوري ضمن هماهنگي با دانشگاه‌هاي ايران از جمله صنعتي شريف حمايت‌هاي لازم درخصوص به اشتراك‌گذاري بسته‌هاي آموزشي‌اي بي‌ام در ايران را داشته باشد.

 

سري 2 خودروي BMW به زودي توسط پرشيا خودرو در ايران رونمايي مي‌شود

پيش از اين خودروي افسانه‌اي سري 2 در يك مراسم خصوصي در ميان ب.ام.‌و سواران و متخصصان ب.ام.‌و در محل دفتر مركزي پرشيا خودرو رونمايي شده بود. اما اين بار به صورت رسمي تا چند روز آتي اين خودرو رونمايي، معرفي و وارد بازار مي‌شود.

روابط عمومي پرشيا خودرو اعلام كرد قرار است در يك برنامه رسمي به معرفي كامل اين خودرو بپردازند. اين شركت خبر از ورود اين سري خودرو با آپشن‌هاي مناسب و پرمخاطب بازار ايران داد و گفت تمام تلاش ما اين است تا درخواست‌هاي مشتريان و مخاطبان ب.ام.و را در زمان مناسب پاسخ داده و بيش از پيش سرويس و خدمات ويژه‌اي را در اختيار مشتريان خود قرار دهيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون