• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3377 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان

خبر كوتاه

جزييات دستگيري متجاوزان به عنف در قزوين

ميزان| رييس كل دادگستري استان قزوين با اشاره به خبر دستگيري 10 شرور كه در منطقه باراجين مرتكب تجاوز به عنف شده بودند، گفت: تعدادي از متهمان اين پرونده بازداشت شدند و تحقيقات تكميلي در رسيدگي به اين پرونده ادامه دارد. «جمال انصاري» با اشاره به خبر دستگيري 10 شرور كه در منطقه باراجين قزوين مرتكب تجاوز به عنف شده بودند، گفت: چندي قبل پرونده‌اي در اين خصوص مطرح شد و متهمان بازداشت و تحقيقات از آنها ادامه دارد. وي ادامه داد: تحقيقات جامعي در رابطه با اين پرونده انجام شده و پرونده در جريان رسيدگي قاطع و دقيق قرار دارد. انصاري تصريح كرد: اين پرونده تحت عنوان تجاوز به عنف در دادگاه كيفري يك مفتوح و در حال رسيدگي است. رييس كل دادگستري استان قزوين با انتقاد از شايعات مطرح شده مبني بر تجاوز به دختران مدرسه در اين پرونده گفت: اين شايعات كذب محض است و قوه قضاييه با متجاوزين به عنف طبق قانون و با جديت برخورد خواهد كرد.

 

كشف بيش از 90 درصد جرايم فضاي مجازي

ايسنا| فرمانده نيروي انتظامي گفت: پرونده‌هاي مختلفي را در حوزه پليس فتا دريافت و بيش از 90 درصد جرايم فضاي مجازي را كشف كرده‌ايم. سردار حسين اشتري درباره كشفيات مهم پليس فتا در شش ماه گذشته گفت: پرونده‌هاي مختلفي را در حوزه پليس فتا دريافت كرديم و بيش از 90 درصد جرايم فضاي مجازي را كشف كرده‌ايم و با هماهنگي دستگاه قضايي اقدامات بعدي را انجام خواهيم داد. اشتري درباره دستگيري مظنونان حادثه تيراندازي در مراسم عزاداري در خوزستان نيز گفت: 5 نفر از مظنونان اين حادثه دستگير شدند و دستگاه‌هاي اطلاعاتي، امنيتي و انتظامي به اين موضوع رسيدگي مي‌كنند و احتمال اينكه اين حادثه بومي يا قبيله‌اي باشد، بيشتر متصور است اما نمي‌توانيم اظهارنظر كنيم و بايد قوه قضاييه در اين زمينه اطلاع‌رساني كند. فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سوال ديگري در مورد تيغ‌زني به 22 خانم در خاوران در دوم محرم امسال و فرار متهمان از صحنه اظهار داشت: اين خبر صحت ندارد اما اينكه در اين ايام برخي ايجاد مزاحمت كرده‌اند، اخباري وجود داشته و برخوردهاي لازم انجام شده همچنين با افرادي كه براي نواميس مردم ايجاد مزاحمت مي‌كنند، به‌شدت برخورد خواهد شد و با افرادي كه آرامش مردم را از اين طريق به خطر مي‌اندازند، با قاطعيت برخورد مي‌كنيم.

 

اهداي اعضاي
كودك دو ساله

ايرنا| اعضاي بدن كودك دو ساله مرگ مغزي اهل شهرستان كاشمر استان خراسان رضوي، به جان سه بيمار حياتي دوباره بخشيد. در پانصد و چهل و يكمين عمل اهداي عضو اين دانشگاه اعضاي علي رئوفي، پس از انجام مراحل تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده‌اش در بيمارستان منتصريه مشهد تحت عمل جراحي اهداي عضو قرار گرفت. اعضاي اين كودك دوساله به دو كودك 13 و 10 ساله ديگر اهدا شد.

 

سقوط دختر شش ساله از برج 15 طبقه

ايسنا| دختر بچه شش ساله هندي با سقوط از طبقه 15 برجي در شيخ نشين شارجه امارات جان خود را از دست داد. پليس امارات در گزارشي اعلام كرد كه بر اثر بي‌احتياطي خانواده دختر بچه‌اي شش‌ساله از طبقه 15 برجي در شيخ‌نشين شارجه سقوط كرده و جان خود را از دست داد و پليس در حال تحقيق و بررسي علت حادثه از والدين قرباني است. براساس اين گزارش، سقوط اين كودك هندي بر اثر بي‌احتياطي والدينش رخ داد. سال گذشته نيز دختربچه ايراني از طبقه 14 برجي در شارجه سقوط كرد كه رياض بن عيلان، مدير شهرداري شارجه نيز با حضور در صحنه حادثه و ابراز تاسف از سقوط مرگبار اين دختربچه ايراني اظهار كرده بود: پنجره‌ها و بالكن‌هاي واحدهاي مسكوني در تمامي برج‌ها بايد حفاظ امنيتي داشته باشد تا از اين حوادث تلخ جلوگيري شود اين درحالي است كه شركت‌هاي سازنده در امارات و مالكان برج‌هاي مسكوني براي زيباتر شدن برج‌ها براي ايجاد حفاظ امنيتي اقدام نمي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون