• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3379 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

خبر كوتاه

آزادي كودك گروگان از دست آدم‌ربايان

پليس| كودك 10 ساله‌اي كه يكشنبه گذشته توسط دو آدم‌ربا ربوده شده بود در عمليات پليس سراوان آزاد شد. سرهنگ محسن داودي، فرمانده انتظامي سراوان گفت: سوم آبان امسال بر اساس تماس اعلام شده به مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني براينكه پسر بچه 10 ساله‌اي توسط دو نفر با سرو صورت بسته با استفاده از يك دستگاه موتوسيلكت در سراوان ربوده شده، بررسي شد و موضوع در دستور كار قرار گرفت. وي ادامه داد: كارآگاهان پليس آگاهي پس از دريافت اين خبر به سرعت در محل حضور يافته و به بررسي تخصصي حادثه پرداختند. فرمانده انتظامي سراوان با بيان اينكه خانواده فرد ربوده شده در اين ماجرا به كسي مظنون نبودند، گفت: كارآگاهان و اعضاي تيم‌هاي تخصصي پليس با انجام اقدامات تخصصي و پشتيباني فني پليس آگاهي توانستند سرنخ‌هايي از يكي از آدم ربايان به دست آورند. داودي افزود: آدم ربايان در اين زمينه درخواست 200‌ميليون تومان وجه نقد كرده بودند كه كارآگاهان پليس شب گذشته پس از شناسايي محل اختفاي يكي از متهمان وي را در يك علميات سريع پليسي دستگير كردند. وي تصريح كرد: متهم دستگير شده در تحقيقات تخصصي به ربودن كودك 10 ساله با همكاري يك نفر ديگر اعتراف كرد كه كارآگاهان در ادامه رسيدگي به پرونده در عملياتي ضربتي ضمن دستگيري متهم ديگر اين پرونده، موفق به آزادي كودك ربوده شده شدند.

 

نجات 15 نفر از حريق

باشگاه خبرنگاران| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهر و خدمات شهرداري تهران از حادثه آتش‌سوزي در يك ساختمان مسكوني و نجات 15 تن در اين حادثه خبر داد. جلال ملكي گفت: ساعت 17:22 سه‌شنبه آتش‌سوزي در يك ساختمان مسكوني واقع در ميدان‌ هرندي، خيابان اديب به ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني اعلام شد. ‎ وي افزود: بلافاصله ماموران سه ايستگاه به همراه خودروي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند كه مشاهده شد آتش‌سوزي در يك ساختمان چهارطبقه 11 واحدي كه در طبقه همكف مقدار زيادي ضايعات نگهداري مي‌شد رخ داده است. ‎ ملكي در ادامه بيان داشت: آتش‌نشانان از چند جهت عمليات خود را آغاز كردند كه 15 نفر از اهالي اين ساختمان را كه محبوس شده بودند نجات داده و دو تن نيز دچار دودگرفتگي شده بودند كه تحويل عوامل اورژانس شدند.

 

دستگيري باند سارقان حرفه‌اي

ايرنا| رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت: با تلاش كارآگاهان آگاهي شهرستان تبريز باند حرفه‌اي 15 نفري سارقان 53 باب مغازه و اماكن شناسايي و دستگير شدند. سرهنگ صابر عباس‌زاده افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از مغازه در شهرستان تبريز، پيگيري موضوع، شناسايي سارقان و كشف سرقت‌ها در دستور كار قرار گرفت. وي با اشاره به تشديد گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در سطح شهر براي جست‌وجو و رديابي مجرمان ادامه داد: كارآگاهان موفق شدند يكي از متهمان را كه سركرده باند سرقت بود، شناسايي و دستگير كنند. سرهنگ عباس‌زاده با اشاره به غافلگيري متهم در اين عمليات اظهار كرد: متهم در بازجويي به چندين فقره سرقت مغازه با همدستي سه عضو ديگر باند اعتراف كرد و متهمان مذكور دستگير شدند. وي گفت: كارآگاهان بلافاصله با كنترل و انجام اقدامات انتظامي، بقيه اعضاي اين باند را كه بيشتر آنها مالخر بودند، شناسايي كرده و در عملياتي ضربتي و هماهنگ موفق به دستگيري همه اعضاي باند شدند. رييس پليس آگاهي استان افزود: با دستگيري و انهدام اين باند بيش از 53 فقره سرقت از مغازه و اماكن در شهرستان تبريز كشف و مقداري از اموال مسروقه به مالباختگان برگردانده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون