• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3379 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

سرخط خبرها

سازمان ليگ فوتبال مراسم ويژه نوحه‌سرايي و عزاداري ماه محرم را پيش از بازي و در بين دو نيمه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تدارك ديده كه با حضور مجيد بني‌فاطمه، حميد منتظر و عبدالله علي‌بيگي از مداحان اهل‌بيت برگزار مي‌شود.

تيم كلاس چهار تنيس روي ميز ايران با برتري مقابل چين‌تايپه فيناليست شد و همچنين تيم كلاس ۹ نيز به نشان برنز دست يافت.

انتخابات فدراسيون پزشكي ورزشي برگزار شد كه در نهايت غلامرضا نوروزي با كسب ۲۹ راي به عنوان رييس فدراسيون پزشكي ورزشي انتخاب شد/ ابراهيم خادم هم ۱۱ راي كسب كرد.

فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه‌هاي كشور با حضور تيم‌هاي تازه وارد و ديدار ملي‌پوشان از امروز در خانه تكواندو آغاز خواهد شد.

برنامه سه ديدار از مرحله يك چهارم و دو ديدار از مرحله يك هشتم جام حذفي فوتبال اعلام شد/ ديدار استقلال تهران و فولاد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادي و بازي ذوب‌آهن و پرسپوليس از ساعت 14:30 سيزدهم آبان در اصفهان برگزار مي‌شود.

تركيب نهايي ملي‌پوشان ايران براي حضور در مسابقات جهاني اندونزي اعلام شد و تيم ساندا مردان با تركيب جعفر شيرزاد، محسن محمدسيفي، سجاد عباسي، امير فضلي و حميدرضا قلي‌پور در اين مسابقات حضور خواهد داشت.

طبق اعلام كميته انضباطي فدراسيون دووميداني محروميت سجاد مرادي لغو شد. مرادي در تاريخ 25 آذر ماه 1393 به مدت يك‌سال از سوي كميته انضباطي محروم شده بود كه با درخواست وي، حدود دو ماه از محروميت باقي مانده‌اش مورد بخشش قرار گرفت.

وضعيت مالي باشگاه تراكتورسازي كه سعيد عباسي هم پيش از اين به آن اشاره كرده بود، شرايطي را در اين تيم ايجاد كرد كه باعث شد تمرين ديروز اين تيم با تاخير برگزار شود تا جايي كه شايعه اعتصاب بازيكنان نيز به ميان آمد.

فرهاد كاظمي، سرمربي تيم فوتبال سياه‌جامگان اعلام كرد محسن فروزان دروازه‌بان اصلي اين تيم در اختيار مسوولان اين باشگاه قرار گرفته است. گفته مي‌شود درگيري لفظي اين مربي با دروازه‌بان سابق استقلال در رختكن در نهايت منتهي به اتخاذ اين تصميم از سوي فرهاد كاظمي شده است.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون