• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3379 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

سرخط خبرها

تسنيم: سردار غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غيرعامل، با بيان اينكه توافقات هسته‌اي برخي تهديدات را افزايش و برخي را كاهش مي‌دهد، گفت: عدم درك صحيح برخي مسوولان از توان و قدرت نظامي و ملي كشور مي‌تواند خسارات بزرگي را براي ما به همراه داشته باشد. وي به نامه مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت: برجام تصويب شده و بايد در اجراي آن كنترل شود تا شروط مقام معظم رهبري، مجلس شوراي اسلامي و همچنين شوراي عالي امنيت ملي اجرايي شود.

ايلنا: دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران خواستار كمك مسوولان در توسعه علمي و پژوهشي كشور شد و گفت: كسب مقام‌ها و پيشرفت‌هاي علمي دانشجويان كشورمان در رقابت‌هاي جهاني موجب افتخار است و مسوولان بايد در حوزه توسعه علمي و پژوهشي نگاه ويژه داشته باشند.

ايرنا: سيد ابراهيم رييسي، دادستان كل كشور گفت: مصونيت‌سازي برجام را در پرتو شروط قطعي رهبري مي‌دانم و اگر توجه لازم به اجراي اين شروط نشود صيانت لازم را نخواهيم داشت.

ايسنا: علي‌اكبر ولايتي، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين‌الملل در رابطه با اجراي برجام گفت: برجام كاري است كه توسط مذاكره‌كنندگان ما و طرف مقابل كه كشورهاي 1+5 هستند انجام شد و آنچه مهم است طبق فرمايشات مقام معظم رهبري و هدايت‌هاي ايشان بايد حتما در ادامه كار و اجراي برجام دقت لازم صورت گيرد تا منافع مردم ايران حفظ شود.

ايرنا: كسالت علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اورژانس تهران را به جلسه ديروز (چهارشنبه) هيات دولت كشاند. در ميانه جلسه هيات دولت ربيعي دچار كسالت شد و امدادگران اورژانس مستقر در رياست‌جمهوري، وي را براي مراقبت‌هاي پزشكي از جلسه خارج كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون