• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3398 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

ويژه

امضاي تفاهمنامه همكاري ميان بانك توسعه تعاون و بانك آينده
در راستاي ايجاد هم افزايي، افزايش كيفيت و ارتقاي سطح ارايه خدمات به مشتريان با استفاده از ظرفيت‌هاي مشترك، تفاهمنامه همكاري بين بانك توسعه تعاون و بانك آينده به امضاي رسيد. محمدعلي سهماني، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك توسعه تعاون ضمن ابراز خرسندي از انعقاد اين تفاهمنامه آن را نقطه عطفي در جهت افزايش تعامل في‌مابين عنوان و خاطرنشان كرد: بانك‌ها باتوجه به وظايف مشابهي كه در ارايه خدمات به مشتريان دارند اين امكان براي آنها فراهم است تا در چارچوب فعاليت‌هاي سنديكايي و ايجاد تمركز در حوزه‌هاي مختلف همكاري‌هاي مثبتي را انجام دهند.
سهماني با اشاره به بسترها و ظرفيت‌هاي موجود در دو بانك توسعه تعاون و آينده خاطرنشان كرد: انجام همكاري‌هاي دوسويه در كليه زمينه‌ها و همچنين توسعه همكاري‌ها در رابطه با صندوق توسعه ملي و افزايش ارتباطات بين بانكي مي‌تواند سبب پيشرفت و ارتقاي هر دو بانك شود.

 

روابط عمومي بانك قوامين  برنده تنديس روابط عمومي برتر
روابط عمومي بانك قوامين در يازدهمين سمپوزيوم برترين‌هاي روابط عمومي ايران در رشته پژوهش ارتباطي موفق به دريافت تنديس روابط عمومي برتر شد.
به گزارش روابط عمومي بانك، دراين دوره از سمپوزيوم كه با حضور اساتيدي از پنج كشور جهان در مركز همايش‌هاي وزارت نيرو در سالن خليج فارس برگزار شد، بانك قوامين براساس راي هيات داوران در رشته پژوهش ارتباطي تنديس روابط عمومي برتر را از آن خود كرد. در اين مراسم كه در حضور مسوولان و استادان حوزه روابط عمومي و ارتباطات برگزار شد، لوح روابط عمومي برتر به پاس اتخاذ رويكرد مشاركت‌گرايانه در انجام وظايف شهروندي و مشاركت در پيشبرد اهداف جامعه از جمله حمايت از يازدهمين دوره سمپوزيوم برترين‌هاي روابط عمومي اداره روابط عمومي بانك قوامين اهدا شد. همچنين در اين همايش حسن رحماني، مسوول روابط عمومي بانك در مديريت شعب استان البرز تنديس كارشناس روابط عمومي برتر را دريافت كرد.
شايان ذكر است، اين دوره از سمپوزيوم با موضوع طراحي كمپين‌هاي ارتباطي برگزار و 8 مقاله علمي توسط چهار استاد خارجي از كشورهاي امريكا، ايتاليا، اسپانيا و هلند و چهار استاد از كشورمان ارايه شد. برگزاري دوكارگاه آموزشي تحت عنوان طراحي كمپين‌هاي تبليغاتي در روابط عمومي وطراحي كمپين‌هاي اطلاع‌رساني در روابط عمومي نيز از برنامه‌هاي اين دوره از سمپوزيوم بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون