• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3411 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ آذر

خبر كوتاه

قتل برادرزن  با ضربه چاقو
پليس| مردي كه در درگيري با سه برادرزن خود يكي از آنها را با ضربه چاقو به قتل رساند از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. سرهنگ صفرعلي روشنايي، فرمانده انتظامي شهرستان فراهان استان مركزي گفت: عصر شنبه گزارشي از يك فقره نزاع و درگيري بر اثر اختلاف خانوادگي در يكي از خيابان‌هاي شهرستان فراهان به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تيمي از گشت‌هاي انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. با حضور تيم گشتي در محل مشخص شد جواني با سه نفر از برادران همسرش درگير شده كه در اين جريان سه نفر بر اثر ضربه چاقو مجروح شده كه يكي از آنها كه جواني 33 ساله است به دليل اصابت چاقو به سينه جان خود را از دست داده است. فرمانده انتظامي شهرستان فراهان در پايان با اشاره به بستري بودن دو مجروح ديگر حادثه از دستگيري قاتل و ساير عاملان درگيري و انجام تحقيقات تكميلي خبر داد.

نجات جان مادر باردار از برف سنگين
ايرنا|رييس مركز فوريت‌هاي پزشكي سقز از نجات جان يك مادر باردار كه در آستانه به دنيا آوردن فرزندي دو قلو در روستاي كيله شين در اين شهرستان بود، خبر داد. سليمان خضري گفت: شامگاه يكشنبه در تماس تلفني خانواده‌اي در روستاي «كيله شين» با مركز فوريت‌هاي پزشكي 115 سقز مبني بر احتمال وضع حمل مادري باردار، با وجود بارش برف سنگين و كولاك در مسير جاده سقز - بانه، دو دستگاه آمبولانس همراه با يك ماما، دو متخصص، دو امدادگر و تجهيزات به اين روستا كه در 38 كيلومتري سقز قرار دارد اعزام شدند. وي اضافه كرد: اين مادر 25 ساله توسط تيم پزشكي و امدادي به بيمارستان امام خميني(ره) سقز منتقل و بستري شد و حال او و دو قلوهايش رضايت‌بخش است.

رسيدگي به پرونده بيمارستان خميني‌شهر در دادسرا
ايسنا| رييس كل دادگستري استان اصفهان گفت: پيرو احضار پزشك و پرستار متخلف در پرونده تخلف پزشكي در يكي از بيمارستان‌هاي خميني‌شهر، اين دو نفر در دادسرا حضور يافتند. احمد خسروي‌وفا با بيان اينكه پرونده فعلا در حال بررسي است، بيان كرد: هنوز فردي را در رابطه با اين موضوع بازداشت نكرده‌ايم ولي اگر لازم باشد اين كار را انجام مي‌دهيم. وي با اشاره به اينكه عنوان اتهامي اين افراد عدم كمك به مصدوم است، گفت: پدر و مادر طفل شكايت كرده‌اند، البته از لحاظ جنبه عمومي جرم هم اين موضوع قابل بررسي است. هفته گذشته د‌ر يكي از بيمارستان‌هاي خميني‌شهر اصفهان كادر پزشكي به دليل عدم تمكن مالي خانواده‌اي در پرد‌اخت هزينه بخيه چانه فرزند‌شان، اقد‌ام به كشيد‌ن بخيه اين كودك كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون