• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3422 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

پارلمان

رييس مجلس:
هيچ شاخه‌اي از مسلمانان  موافق  تفكرات تروريستي    نيستند
رييس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با نماينده حزب ملي اسكاتلند گفت: هيچ شاخه‌اي از مسلمانان موافق تفكرات تروريستي نبوده و هميشه با اينگونه اعمال و رفتارها در مبارزه بوده است. به گزارش خانه ملت، علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با نماينده حزب ملي اسكاتلند، اظهار كرد: ايران و اسكاتلند در زمينه مسائل فرهنگي، آموزشي و انرژي مي‌توانند با يكديگر همكاري نزديكي داشته باشند و با شناخت امكانات دو كشور اين همكاري‌ها گسترش پيدا مي‌كند. رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه تاكيد كرد: هيچ شاخه‌اي از مسلمانان موافق تفكرات تروريستي نبوده و هميشه با اين‌گونه اعمال و رفتارها در مبارزه بوده است. همچنين در ادامه اين ديدار، الكس سالموند، نماينده حزب ملي اسكاتلند گفت: هدف ما از سفر به ايران گسترش همكاري‌هاي اقتصادي، فرهنگي و آموزشي بوده و با توجه به توانمندي‌هايي كه در ايران شاهد بوده‌ايم، ‌بسيار مشتاق شده‌ايم اين مراودات را هرچه سريع‌تر آغاز كنيم. وي افزود: حزب ملي اسكاتلند، حزب حاكم در اين كشور است و از 59 اسكاتلندي عضو پارلمان، 56 نفر عضو اين حزب هستند و با توجه به علاقه‌مندي حزب ملي به روابط نزديك با ايران، اميدواريم كه بتوانيم قدم‌هاي مثبتي در اين زمينه‌برداريم. نماينده حزب ملي اسكاتلند در ادامه تصريح كرد: ما به عنوان حزب حاكم در اسكاتلند هميشه مخالف تصميماتي بوده‌ايم كه غربي‌ها عليه بالاخص جمهوري اسلامي ايران گرفته‌اند و معتقد هستيم اين تصميمات كه مشكلات زيادي براي ايران و همچنين ساير كشورها به وجود آورده، از اساس اشتباه بوده است. الكس سالموند ادامه داد: 100 ميليون اسكاتلندي در سراسر جهان زندگي مي‌كنند كه 20 ميليون نفر از آنها ساكن امريكا هستند و ما تلاش داريم از طريق آنها تفكرات اشتباه در خصوص رابطه مسلمانان و گروه‌هاي تروريستي را اصلاح كنيم.

درخواست  100 نماينده از  رييس‌جمهور  براي اجراي  سياست‌هاي اقتصاد    مقاومتي
100نماينده از جمله چهره‌هاي اقتصادي مجلس در تذكري به رييس‌جمهور و وزير امور اقتصادي و دارايي از آنان خواستند تا سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي براي برون‌رفت از وضعيت ركودي به اجرا درآيد. به گزارش ايسنا، 100 نماينده از جمله چهره‌هاي اقتصادي مجلس در تذكر به حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني و علي طيب‌نيا متذكر شدند: ركود حاكم بر اقتصاد موجب تعطيلي اكثر بخش‌هاي اقتصادي كشور شده است و تنها راه‌حل آن اقدام عملي دولت براي اجراي سياست‌هاي   اقتصاد  مقاومتي  است.

نامه ۴۸ نماينده به روحاني درباره مصوبه كنگره امريكا
۴۸ نفر از نمايندگان مجلس در نامه‌اي به رييس‌جمهور درباره مصوبه اخير نمايندگان كنگره امريكا و تاييد رييس‌جمهوري اين كشور مبني بر ممنوعيت ورود تجار و مسافران ۳۸ كشور دنيا به چهار كشور ايران، عراق، سوريه و سودان انتقاد كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون