• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3423 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ دي

خبر كوتاه

احتمال ارتباط پرونده قتل يك ايراني در ژاپن با قاچاق مواد مخدر
ايرنا| پليس ژاپن اعلام كرد پرونده قتل يك ايراني به دست چند مهاجم فارسي زبان در شهر ناگوياي اين كشور، احتمالا با موضوع قاچاق مواد مخدر ارتباط دارد. مقتول كه چهار روز پيش در نزاعي خياباني مورد اصابت شيء تيز قرار گرفته بود، پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد. پليس ژاپن احتمال ارتباط اين پرونده با موضوع قاچاق مواد مخدر را مطرح كرده است. مقتول ساعت 1:30 بامداد يكشنبه در خودرو خود مورد حمله پنج يا شش مرد نقاب‌دار مسلح قرار گرفت. تصاوير ضبط شده توسط يكي از ساكنان اين منطقه نشان مي‌دهد مهاجمان هنگام درگيري به زبان فارسي حرف مي‌زدند و با استفاده از سه دستگاه خودرو راه مقتول را سد و او را مجبور به توقف كردند. دراين ويدئو، نشان داده مي‌شود كه مقتول پيش از توقف شيئي سياه رنگ را به بيرون پرتاب كرده كه براساس گزارش پليس، حاوي 40 عدد سرنگ استفاده نشده بود. تحقيقات نشان مي‌دهد يكي از خودروهاي مهاجمان با پلاك استان «ميه» ژاپن در داخل شهر ناگويا كشف شده است. طبق تحقيقات پليس ژاپن اسناد مالكيت هر سه خودرو مهاجمان بارها و بدون ثبت رسمي نقل و انتقال شده و اين موضوع رديابي اين افراد را با مشكل مواجه كرده است.

مزاحمت اينترنتي
 براي خواهر همسر
پليس| رييس پليس فتاي بوشهر از شناسايي و دستگيري فردي كه با انتشار شماره تلفن خواهر همسرش در فيس‌بوك باعث ايجاد مزاحمت براي او شده بود، خبر داد. سرهنگ داريوش پورسعيد، رييس پليس فتاي بوشهر گفت: پليس فتاي شهرستان دشتستان در پي شكايت مرد جواني مبني بر انتشار شماره تماس همسرش در فيس‌بوك از سوي افراد ناشناس موضوع را در دستور كار قرار داد. سرهنگ پورسعيد افزود: كارآگاهان پليس تيم عملياتي تشكيل داده و با اقدامات فني متوجه شدند كه  انتشار‌دهنده شماره تلفن داماد خانواده است. متهم كمتر از 48 ساعت شناسايي و به اين پليس انتقال داده شد و اعتراف كرد كه هدفش شوخي كردن با وي بوده و اصلا فكر نمي‌كرد خواهر خانمش شكايت كند. در پايان رسيدگي به پرونده متهم تحويل مراجع قضايي شد.

كلاهبرداري ميلياردي از طلافروشان
پليس|دو مرد كه 52 كيلوگرم طلا از كسبه بازار امير تبريز كلاهبرداري و آنها را در خريد ملك و زمين خرج كرده بودند، از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند. سرهنگ صابر عباس‌زاده، رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت: براساس شكايت تعدادي از كسبه طلافروش بازارهاي امير و تربيت تبريز مبني بر اينكه دو نفر پس از جلب اعتماد آنها، 52 كيلوگرم طلا را با ترفندهاي مختلف از آنها كلاهبرداري كرده‌اند، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت. ماموران پس از انجام كارهاي تحقيقاتي و انتظامي، موفق شدند متهمان را در اطراف تبريز شناسايي و دستگير كنند. سرهنگ عباس زاده، ارزش طلاهاي كلاهبرداري شده را بيش از 55 ميليارد ريال دانست و گفت: متهمان پرونده پس از كلاهبرداري، طلاها را در يكي از شهرستان‌هاي اطراف به فروش رسانده و براي خود زمين و ملك خريده بودند. به گفته رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي متهمان در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كردند و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون