• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3431 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

سر خط خبرها

   براساس آخرين رتبه‌بندي جهاني كه در پايان سال 2015 اعلام شده است، تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در اين رده‌بندي جزو ششمين تيم برتر جهان شد. شاگردان ميرشمسي همچنان پيشتازي خود را در قاره آسيا حفظ كرده‌اند.
   نايب‌رييس بانوان فدراسيون دووميداني اعلام كرد مسابقات قهرماني كشور داخل سالن بعد از 20 سال و احتمالا با نام دهه فجر برگزار مي‌شود.
   پيام تبريك كاشاني به كي‌روش در بحبوحه كشمكش‌ها؛ خوشحال مي‌شوم در قطر ملاقات‌تان كنم!
   ششگلاني، رييس هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي معتقد است كه تغييرات بندهاي اساسنامه فدراسيون در آستانه انتخابات، شايبه ايجاد مي‌كند. او تاكيد كرده در شرايط فعلي نيازي به اصلاح اساسنامه وجود ندارد.
   رييس فدراسيون بسكتبال اعلام كرد تا زماني كه مدارك ارسلان كاظمي به صورت كامل ارايه نشود، نمي‌توانيم كارت بازي او را صادر كنيم و در شرايط كنوني هم مدارك كامل در اختيار فدراسيون قرار نگرفته است.
   عليرضا نصرآزاداني مي‌گويد كه بهتر است تكواندوكاران المپيكي براي جلوگيري از آسيب‌ديدگي‌ احتمالي در ليگ برتر مبارزه نكنند.
   بازي تيم ملي فوتسال با برزيل به دليل هزينه‌هاي سنگين  منتفي شد/ اين مسابقه حدود 400 ميليون تومان هزينه دارد
   جدول مقدماتي رقابت‌هاي فيوچرز لس‌آنجلس از شب گذشته آغاز شد و شاهين خالدان از ايران در راند نخست بازي‌ها با كنوالين از امريكا مسابقه داد. در پايان اين مسابقه خالدان با نتيجه (2-6 و 1-6) حريف خود را از پيش رو برداشت تا در راند دوم به مصاف مرگان مايز ديگر تنيسور امريكايي برود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون