• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3442 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

خبر كوتاه

خودكشي  در متروي تهران
اعتماد| زني 26 ساله عصر ديروز با پريدن در ريل قطار متروي دروازه دولت تهران به زندگي خود پايان داد. احسان مقدم، مدير روابط عمومي مترو با تاييد اين خبر زمان وقوع حادثه را 16:40 اعلام كرد. به گفته او بررسي دوربين‌هاي مداربسته نشان مي‌دهد متوفي همزمان با رسيدن قطار خود را به داخل ريل پرتاب كرده است. پيش از اين تعدادي از شاهدان حادثه از سقوط ناگهاني متوفي به داخل ريل به دليل سرگيجه خبر داده و گفته بودند او همراه خواهرش بود كه ناگهان تعادلش را از دست داد و به داخل ريل افتاد.

تولد نوزاد در بالگرد اورژانس
ايرنا| مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي دزفول از تولد يك نوزاد در بالگرد اورژانس هوايي خبر داد. فريدون جعفريان روز شنبه افزود: در پي وخامت حال يك مادر باردار ساكن در منطقه احمدفداله از مناطق كوهستاني و سخت گذر دزفول تيم اورژانس هوايي به محل اعزام شد. وي افزود: نوزاد دختر اين مادر 27 ساله با تلاش گروه اورژانس هنگام انتقال به بيمارستان دزفول در بالگرد متولد شد. وي حال مادر و نوزاد را مساعد اعلام كرد. اورژانس دزفول هفته گذشته نيز در يك عمليات هوايي يك مرد 44 ساله را از مرگ حتمي در منطقه كوهستاني و سخت گذر شمال اين شهرستان نجات داد. پيش از رسيدن بالگرد يك تكنسين فوريت‌هاي پزشكي دزفول براي كمك به اين بيمار در هواي سرد با شنا از عرض 50 متري رودخانه و سه كيلومتر پياده روي خود را به بالين اين بيمار رساند و درمان اوليه را براي نجات جان وي انجام داد. با راه‌اندازي اورژانس هوايي در شمال خوزستان به همت دانشگاه علوم پزشكي دزفول تاكنون چند مادر باردار و بيمار اورژانسي از مناطق كوهستاني و سخت‌گذر منطقه به سلامت به بيمارستان منتقل شدند.

دستگيري دو قاچاقچي در عمليات ضربتي
باشگاه خبرنگاران| پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت در عملياتي ضربتي در دره فرحزاد، دو قاچاقچي مواد مخدر را دستيگر كرد. متهمان كه پنج خرده فروش موادمخدر بودند، به محض رويت پليس با سلاح سرد به آنها حمله ور شده و با درگيري قصد فرار داشتند كه ماموران با تيراندازي پي‌در‌پي دو تن از آنها را مورد اصابت گلوله قرار دادند و مابقي را قبل از فرار دستگير كردند. سرهنگ محمد بخشنده رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در بازرسي از متهمان مقاديرقابل توجهي هرويين و شيشه، دو عدد ترازو ديجتال، يك قبضه قمه، يك قبضه تبر، يك قبضه ساطور، مبلغ 520هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر كشف شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون