• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

سرخط خبرها

 محمد احساني، عضو كميته فني فدراسيون فوتبال از انتخاب محمد مايلي‌كهن به عنوان مدير جديد تيم ملي اميد خبر داد/ پيش از اين مايلي‌كهن در مصاحبه‌يي اعلام كرده بود كه محمد خاكپور بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي اميد است و حالا كه اين مربي هدايت تيم اميد را برعهده گرفته اين چهره هم گويا قرار است كار خود را به عنوان مدير در تيم اميد آغاز كند.
 علي دايي كه به عنوان يكي از مشاهير قاره كهن نامش در تالار افتخارات AFC قرار دارد براي تماشاي ديدار فينال جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا به اين كشور دعوت شد.
 مجيد صالح با تصميم محمد خاكپور به عنوان مربي به كادر فني تيم ملي اميد پيوست/ صالح بعد از اين اننتخاب اعلام كرد كه براي آخرين بار است كه قبول مي‌كند به عنوان نفر دوم و دستيار در كادر فني يك تيم كار كند.
 كيومرث هاشمي، رييس كميته ملي المپيك با حضور در فدراسيون واليبال با محمد داورزني و مسوولان اين فدراسيون ديدار و گفت‌وگو كرد/ در اين نشست مسائل مرتبط با واليبال ايران براي رسيدن به المپيك ريو بررسي و مورد ارزيابي قرار گرفت.
 يكي از هواداران فوتبال در انگليس كه به قرآن كريم اهانت كرده بود به مدت سه سال از حضور در ورزشگاه‌هاي اين كشور محروم شد.
 نوجوانان ايران با پيروزي برابر چك به رده دوم جدول المپياد جهاني شطرنج صعود كردند.
 كانون مربيان فوتبال ايران در بيانيه‌يي با حمايت از انتخاب سه سرمربي جديد و معتقد به اصول كار در تيم‌هاي ملي نوجوانان، جوانان و اميد براي كادر فني اين تيم‌ها آرزوي شكستن طلسم ناكامي‌ها را دارد.
 محمد نوري با حل مشكل مالياتي‌اش به اردوي تيم‌ ملي در ژوهانسبورگ پيوست.
 بازي‌هاي نفت تهران در ليگ قهرمانان آسيا طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است در ورزشگاه صد هزار نفري آزادي برگزار شود.
 كريم بهرامي، دبير گروه بررسي صورت‌هاي مالي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد كه بيشتر ابهامات مالي اين فدراسيون در بخش اجرايي و عملياتي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون