• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3451 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

نشست معلمان اصلاح‌طلب با دكتر عارف

معلمان اصلاح‌طلب فردا (پنجشنبه) با محمدرضا عارف، رييس شواري عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات اسفند ماه نشستي براي بحث و تبادل نظر پيرامون انتخابات پيش رو و مطالبات معلمان و مسائل آموزش و پرورش برگزار مي‌كنند.
علي‌محمد مصلحي، رييس ستاد فراگير فرهنگيان ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعلام اين خبر گفت: از آنجاكه دو محور گنجانده شدن چند مطالبه مهم معلمان و قرار دادن چند چهره صنفي معلم در ليست مورد توجه و پيگيري ما بوده است تصميم گرفتيم با دكتر عارف نشستي داشته باشيم تا ضمن هم انديشي با ايشان در مورد مسائل كلان انتخاباتي در اين دو محور نيز با ايشان گفت‌وگو كنيم.
ايشان همچنين به خبرنگار «اعتماد» گفت: تشكل‌هاي معلمي اصلاح‌طلب همواره با رويكرد مشاركتي به انتخابات مي‌نگرند و اتفاقات دلسرد كننده تغييري در اين رويكرد آنها ايجاد نخواهد كرد چراكه آنها تحقق مطالبات خود را در گرو تعامل و مشاركت مي‌دانند و از هر اقدام يأس‌آور كه منجر به منفعل شدن معلمان شود پرهيز مي‌كنيم. لذا علي رغم اينكه تعداد زيادي از نامزدهاي فرهنگي رد صلاحيت ‌شده‌اند همچنان تشكل‌هاي معلمي تصميم دارند اميدوارانه روند انتخابات را پيگيري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون