• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3470 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

خبر كوتاه

اكسپرس: ‌مورينيو با منچستر پيش‌قرارداد امضا كرد
ديلي استار و اكسپرس از امضاي پيش‌قرارداد ژوزه با منچستر يونايتد خبر دادند و اعلام كردند كه او با قراردادي 48 ميليون پوندي پس از شش هفته‌ مذاكره با سران منچستريونايتد با اين تيم به توافق نهايي رسيد و پيش‌قرارداد خود را با اين باشگاه امضا كرد. اكسپرس نوشت: مورينيو شنبه بعد از ملاقات با سران اينتر و سفري كوتاه به ايتاليا به انگليس باز‌خواهد گشت تا هفته‌ آينده باشگاه منچستريونايتد به صورت رسمي حضور مورينيو را در اين تيم تاييد كند. مورينيو هفته‌اي 308 هزار پوند از منچستريونايتد درآمد خواهد داشت.

خداحافظي توتي با  رم
با توجه به حضور اسپالتي و نيمكت‌نشين شدن توتي، روند تمديد قرارداد او به تاخير افتاده و ممكن است كاپيتان رم براي هميشه از ميادين فوتبال خداحافظي كند. بسياري از هواداران تيم فوتبال رم باور ندارند در استاديوم باشند و رم را تشويق كنند و خبري از توتي در آن ميان نباشد. توتي ۳۹ ساله اخيرا از بند مصدوميت رها شده و در ديدار مقابل رئال مادريد، دقايقي فرصت بازي كردن پيدا كرد. گفته مي‌شود مشكل نيمكت‌نشيني توتي فراتر از مصدوميت او است و اسپالتي اعتقادي به حضور وي در تركيب تيمش ندارد. او تنها به احترام هواداران و براي مهار فشار رسانه‌ها، دقايقي در هر بازي به توتي ميدان مي‌دهد كه اين موضوع براي كاپيتان رم توهين‌آميز تلقي شده است.

عذرخواهي مديرعامل فولاد به خاطر داستان پلنگ صورتي
بعد از تساوي روز گذشته فولاد برابر ذوب‌آهن، دراگان اسكوچيچ از واژه‌اي استفاده كرد كه مي‌تواند باعث جريمه او شود. اسكوچيچ در پايان بازي گفت 22 بازيكن و 1 پلنگ صورتي در زمين بودند! حالا يك روز بعد از اين صحبت‌ها مديرعامل فولاد پيشدستي كرد و از كميته داوران عذرخواهي كرد. اژدري‌زاده در اين باره گفت: «من در فيلم‌هايي كه از كنفرانس بازي ديدم نديدم كه اين حرف را بزند ولي اگر چنين صحبتي از سوي اسكوچيچ مطرح شده باشد از داور بازي عذر‌خواهي مي‌كنم. به اعتقاد من اگر ايرادي به داور يا هر مورد ديگري وجود دارد بايد انتقاد فوتبالي باشد مربي هم حرفش را شفاف بزند. ولي باز هم اگر اين حرف زده شده باشد من و مجموعه فولاد از جامعه داوري عذر‌خواهي مي‌كنيم. با اين همه من با اسكوچيچ حرف مي‌زنم و از او مي‌پرسم كه چرا اين حرف را مطرح كرده است. من خودم داور بوده‌ام و اگر بازي قبل به قضاوت داور بازي‌مان با پرسپوليس ايراد گرفتم به اين خاطر بود كه متوجه اشتباه داور شدم اما در بازي ديروز اشتباه خاصي را در داوري حس نكردم و البته بايد به اين خاطر با اسكوچيچ هم صحبت كنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون