• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3472 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

احتمال افزايش شاكيان به پنج نفر وجود دارد

تعرض سريالي به دوستان صميمي

اعتماد| سه دوست صميمي كه از سوي مردي مورد تجاوز قرار گرفته بودند با حضور در دادگاه كيفري استان تهران، پرده از جزييات حادثه برداشتند. به گفته اين سه زن، متهم براي تجاوز به يكي از شاكيان، فرزند خردسال او را از پنجره خانه بيرون گرفته و تهديد به پرتاب كرده بود. دو شاكي ديگر نيز با تهديد انتشار تصاوير خصوصي‌شان از سوي متهم، تسليم خواسته او شده بودند. وجود سه شاكي در اين پرونده در حالي است كه براساس تحقيقات به عمل آمده از سوي قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران، دو زن ديگر، كه آنها نيز از دوستان سه شاكي پرونده هستند هم  از سوي متهم مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند اما تاكنون شكايت نكرده‌اند.
قاضي حسين اصغرزاده، رييس شعبه هشتم با اشاره به صدور دستور شناسايي اين دو زن، درباره جزييات پرونده گفت: «متهم مردي 35 ساله است كه يك سال پيش در سوپرماركتي در تهران، گوشي زني جوان – يكي از شاكيان – را به بهانه گرفتن تماس قرض مي‌گيرد. او در واقع مي‌خواست به شماره زن دسترسي پيدا كند براي همين با آن يك تك زنگ به گوشي خود مي‌زند و به اين شكل، شماره زن را مي‌گيرد. پس از آن با او آشنا مي‌شود و چند ماهي با هم ارتباط داشتند. در اين بين، متهم به تصاوير خصوصي زن دسترسي پيدا كرده و او را تهديد به انتشار آنها مي‌كند. متهم اين تهديدها را حتي پس از ازدواج شاكي هم ادامه مي‌دهد تا آنجا كه اين كار او باعث جدايي زن جوان از شوهرش مي‌شود.»
تهديد متهم به انتشار تصاوير زن جوان ادامه مي‌يابد تا سرانجام به تجاوز ختم مي‌شود: «متهم پس از چند ماه، شاكي را با تهديد انتشار تصاوير به ويلايي در سرخه حصار برده، به او تجاوز مي‌كند و از اين كار خود عكس و فيلم مي‌گيرد. او اما باز هم تهديدهاي خود را ادامه مي‌دهد كه منجر به افسردگي شاكي مي‌شود.» زن جوان سرانجام تصميم مي‌گيرد به جاي شكايت در پليس آگاهي، حادثه را براي يكي از دوستان صميمي و مطلقه‌اش تعريف كند اما اين كار تعداد قربانيان نقشه تجاوز متهم را افزايش مي‌دهد: «دو دوست تصميم مي‌گيرند با متهم قرار ملاقات بگذارند و با حرف، ماجرا را حل كنند اما روز قرار وقتي دو نفري سراغ متهم مي‌روند، با تهديد او به خانه‌اي در يكي از شهرهاي اطراف تهران كشيده مي‌شوند. متهم قصد داشت به شاكي دوم هم تجاوز كند اما وقتي با مقاومت او روبه‌رو شد، بچه خردسال او را از پنجره خانه بيرون گرفت و با تهديد به پرتاب كردن و كشتن او، زن را تسليم خواسته خود كرد. متهم پس از آن بار ديگر به شاكي اول تجاوز كرد و با گرفتن فيلم و عكس، آنها را از پخش و ريختن آبروي‌شان ترساند.»
كار اما همين جا پايان نمي‌يابد، سريال تجاوز‌ها همچنان ادامه مي‌يابد و به تجاوز به دوست ديگر دو قرباني نيز كشيده مي‌شود. رييس شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران با بيان اين موضوع ادامه داد: «دو شاكي ماجرا را براي دوست ديگرشان تعريف مي‌كنند اما او هم با متهم قرار ملاقات مي‌گذارد. پس از مدتي رفت و آمد، متهم موفق به جلب اعتماد زن سوم مي‌شود اما در واقع نقشه تجاوز به او را كشيده بود. روز حادثه، شاكي سوم به مهماني رفته بود كه متهم دنبال او مي‌رود و به اين بهانه كه با هم به سرخه حصار بروند او را به ويلاي خود مي‌كشد. در راه اما فيلم‌ها و تصاوير تجاوز به دو شاكي ديگر را نشان زن مي‌دهد. زن به او التماس مي‌كند و مي‌گويد بچه دارد اما متهم در واكنش به اين التماس‌ها او را به كوهي در همان اطراف مي‌برد و به قتل تهديد مي‌كند. با اين تهديد، شاكي سوم نيز تسليم مي‌شود و مورد تجاوز متهم قرار مي‌گيرد.»به گفته قاضي اصغرزاده، متهم، تجاوز به دوستان ديگر شاكي را نيز در سرداشت و بارها با آنها تماس گرفته و تهديدشان كرده بود اما با دستگيري در زمستان امسال، از عملي كردن اين نقشه ناكام ماند. با اين همه، متهم در جريان بازجويي‌ها خود را بي‌گناه دانسته و اتهامات تجاوز، آدم ربايي، تهديد، ضرب و جرح، تهيه فيلم و تجاوز را رد كرده است. او به قضات پرونده گفته است: «شاكي‌ها دروغ مي‌گويند. من آدم آبرو‌داري هستم و ارتباطم با اين سه شاكي در حد يك دوستي ساده بود.»
انكار متهم در حالي است كه به گفته قاضي اصغرزاده، ويلايي كه متهم در آنجا به زنان تجاوز كرده بود شناسايي و رم گوشي موبايل او كه حاوي تصاوير تجاوز به زنان است نيز كشف شده است. همچنين آثار خراش ناشي از كشيده شدن ناخن‌هاي يكي از شاكيان روي ديوار يكي از اتاق‌هاي اين ويلا هنگام مقاومت در برابر تجاوز، نيز آثار‌برداري شده است. بررسي سوابق متهم نيز نشان مي‌دهد كه او پيش از اين به اتهام كلاهبرداري و تحصيل مال از طريق جعل و پرداخت رشوه به زندان افتاده بود. برادرش نيز چندي پيش به اتهام حمل و نگهداري مواد مخدر به اعدام محكوم شده بود كه با يك مرحله تخفيف اين حكم به زندان تبديل شده است. رسيدگي به اين پرونده در روزهاي آينده و با شناسايي دوقرباني ديگر وارد مسير تازه‌اي خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون