• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3516 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

جيب بري در بي‌آر‌تي

سارقي كه كيف يكي از مسافران بي‌آرتي را ربوده بود و با موجودي كارت عابربانك داخل آن اقدام به خريد سكه كرده بود در دستور شناسايي پليس قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ در اظهارات تكميلي به كارآگاهان گفت: «صبح روز 16 بهمن ماه موقع مراجعت به محل كارم سوار اتوبوس‌هاي BRT به سمت سه راه آذري شدم. آن زمان متوجه سرقت كيف جيبي‌ام نشدم تا اينكه هنگام خريد براي منزل متوجه مفقود شدن كيف خود شدم. اول تصور مي‌كردم كيفم را در محل كار خود جا گذاشتم اما در ساعت 18:30 و با آمدن پيامك برداشت پول از حسابم متوجه شدم كه كيف جيبي‌ام سرقت شده و فرد يا افرادي با استفاده از رمز كارت كه روي آن نوشته شده اقدام به برداشت تمام پول داخل حسابم كه يك ميليون و چهارصد هزارتومان بود كردند»
 تراكنش مالي حساب به وسيله پليس انجام شد و كارآگاهان مغازه طلافروشي‌اي را در خيابان امين‌الملك پيدا كردند كه در آن جواني با كارت مالباخته اقدام به خريد سكه طلا كرده بود.
اين فرد عيسي نام داشت و به كارآگاهان گفت: من پيك موتوري هستم و در تاريخ 16 بهمن ماه جواني گفت براي خريد مهريه همسرم بايد به طلافروشي بروم. من هم او را براي خريد به مغازه طلافروشي يكي از آشنايانم بردم و فرد سارق رانمي شناسم.
رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، سرهنگ كارآگاه حمدالله عليزاده با اعلام اين خبر گفت: «تصاوير بدون پوشش متهم براي شناسايي او منتشر شده است. از شهروندان محترم كه موفق به شناسايي صاحب تصوير شده و اطلاعي در خصوص هويت يا مخفيگاه و محل‌هاي تردد اين شخص دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 21865967 در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون