• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3546 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

خبر

مراكز عرضه قرص برنج متخلف هستند

مهر| يسنا به منش؛ مسوول ستاد مركزي اطلاع‌رساني داروها و سموم سازمان غذا و دارو، نسبت به مرگ‌هاي عمدي (خودكشي) ناشي از مسموميت با قرص برنج هشدار داد و گفت:  از سال ۹۰ به بعد با همكاري اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز، مقرر شد در صورت بازديد از عطاري‌ها و سم‌فروشي‌ها، چنانچه قرص برنج مشاهده شود با فروشنده و خريدار برخورد شود.

سقوط در تونل مترو باعث مرگ جواني شد
اعتماد| بنابر اعلام كلانتري 112 ابوسعيد، ديروز ساعت 14، جواني 25 ساله، هنگامي كه مشغول نصب جرثقيل برجي تاور در كارگاه پروژه مترو تقاطع خيابان وليعصر و مولوي بود، بعد از اينكه طنابي كه به جرثقيل وصل بود، پاره شد؛ به داخل حفره بزرگ تونل افتاد و فوت كرد.  

گرد و غبار زودهنگام در تهران

فارس| ضياء‌الدين شعاعي، مدير ملي مقابله با پديده گرد و غبار گفت: گرد و غباري كه يكشنبه تهران را تحت تاثير قرار داد از كشورهاي سوريه و غرب عراق منشا گرفته بود و اين شرايط خبر از وضعيت نه‌چندان مطلوب ما در حوزه گرد و غبار طي سال جاري و فصل پيش‌رو مي‌دهد. وي با اشاره به پديده گرد و غباري كه اخيرا بخشي از كشور را تحت تاثير قرار داد، گفت: سازمان هواشناسي وقوع اين پديده براي روزهاي يكشنبه و دوشنبه را پيش‌بيني كرده بود.


پرداخت وام  جريمه سربازي از 20 خرداد

ايسنا| سردار ابراهيم كريمي، جانشين رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص طرح جريمه مشمولان غايب با تشريح شرايط قسط‌بندي مبلغ جريمه مشمولان غايب گفت: متقاضيان در ابتدا بايد يك سوم مبلغ جريمه را پرداخت كرده و مبلغ باقيمانده را به صورت قسطي تا پايان سال 1395 پرداخت كنند كه در اين راستا بانك قوامين به عنوان بانك عامل پيش بيني شده است. كريمي افزود: به افرادي كه نيمي از وجه جريمه خود را پرداخت كرده باشند، اجازه يك مرحله خروج از كشور براي سفرهاي زيارتي را مي‌دهيم. وي با بيان اينكه نامه‌هاي پرداخت تسهيلات از بيستم خرداد ماه به متقاضيان ارايه مي‌شود، گفت: وام به همراه يك سوم پرداختي از طريق بانك به صورت يكجا به خزانه واريز شده و كارت معافيت صادر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون