• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3603 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

فوتبال

مسائل مربوط به آكادمي باشگاه استقلال در هفته‌هاي گذشته سروصداي زيادي در محافل ورزشي به راه انداخته است. در زماني كه بهرام افشارزاده هنوز سرپرست باشگاه استقلال بود، او طي حكمي حسن روشن را به عنوان رييس جديد آكادمي باشگاه انتخاب كرد. روشن چند روز بعد از شروع به كار خودش در اقدامي غيرقابل انتظار علي سامره را از سرمربيگري تيم اميد باشگاه بركنار كرد. تصميمي كه افشارزاده آن را وتو كرد و منجر به آغاز درگيري‌هاي شديد در باشگاه شد كه در نهايت نتيجه آن چيزي جز جدايي روشن از آكادمي باشگاه نبود. با اين وجود افشارزاده هم در باشگاه استقلال ماندگار نشد و حالا با تغييرات مديريتي انجام شده در اين تيم، ‌باز هم داستان پول گرفتن از بازيكنان در آكادمي باشگاه استقلال در محافل ورزشي سوژه شده است. تا جايي كه مديران باشگاه بلافاصله فعاليت چند تن از مربيان و عوامل آكادمي را معلق كردند و از گوشه و كنار خبرهايي درباره احتمال بازگشت حسن روشن به اين مجموعه شنيده مي‌شود. با اين وجود معاونت حقوقي باشگاه استقلال با انتشار بيانيه‌اي نسبت به اتفاقات رخ داده در آكادمي اين باشگاه واكنش نشان داد. در متن اين بيانيه آمده است:

نظر به اينكه اخيرا برخي از اعضاي معلق كادر فني تيم اميد استقلال سياست فرار به جلو را اتخاذ و با غوغاسالاري درصدد برهم زدن جو و تاثير بر تصميمات كميته انضباطي باشگاه استقلال هستند لازم است پيرو اطلاعيه قبلي و در جهت تنوير اذهان هواداران فهيم استقلال نكاتي تقديم شود:

1- شكاياتي به كميته انضباطي باشگاه استقلال واصل شده كه حكايت از دريافت ده‌ها ميليون ريال از برخي بازيكنان متقاضي عضويت در تيم اميد استقلال توسط برخي افراد مسوول در اين رده دارد. در حالي كه كميته انضباطي باشگاه استقلال به صورت فني و مستقل در حال رسيدگي به گزارشات واصله و بررسي مدارك و اسناد ارايه شده است، شاهد دو بيانيه از طرف سرمربي سابق اين رده بوده‌ايم. اين بيانيه‌ها نه تنها كمكي به حل موضوع نخواهد كرد بلكه احتمال ارجاع زودهنگام پرونده و تعقيب كيفري موضوع را افزايش داده است.

2- خيال باطلي است اگر كسي زماني در تيم بزرگ استقلال بازي كرده، اكنون براي خود حاشيه امنيت قايل باشد و مرتكب تخلف يا خداي ناكرده جرم شود و انتظار داشته باشد اتهام وي مورد رسيدگي قرار نگيرد.

3- باشگاه استقلال مصمم است ريشه فساد در تيم‌هاي پايه خود را بخشكاند و تسليم جوسازي‌هاي احدي نخواهد شد. اولويت اوليه باشگاه بر تعيين مجازات‌هاي انضباطي در قالب آيين‌نامه انضباطي باشگاه بوده ليكن چنانچه تخلفات مزبور اثبات و عنوان مجرمانه‌اي احراز شود كه در صلاحيت مراجع بيروني باشگاه از جمله مراجع كيفري يا كميته اخلاق باشد از ارجاع موضوع به مراجع قانوني ابايي نخواهد داشت.


ملاقات مورينيو و بالوتلي

سايت «كالچومركاتو» ايتاليا مدعي شد كه ماريو بالوتلي اخيرا با ژوزه مورينيو ملاقات كرده، اما نه براي پيوستن احتمالي‌اش به منچستريونايتد، بلكه از او خواسته تا در مورد آينده حرفه‌اي‌اش به او مشاوره بدهد. باشگاه ليورپول موضع خود در مورد بالوتلي را مشخص كرده به او گفته‌اند كه به فكر يافتن باشگاهي ديگر باشد. مورينيو در زماني كه هدايت اينتر را بر عهده داشت، سرمربي اين مهاجم ايتاليايي بود. گفته مي‌شود آقاي خاص در اين قرار ملاقات به سوپرماريو پيشنهاداتي در مورد انتخاب تيم بعدي‌اش داده است. يكي از پيشنهادات مورينيو به بالوتلي اين بوده كه اگر وي قصد بازگشت به روزهاي اوجش دارد، بايد در رفتارهايش تجديدنظر كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون