• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3603 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

سرخط خبرها

فرزان عاشورزاده اميد اول مدال طلاي كاروان ايران در سبك وزن تكواندو با وجود برتري سه بر يك مقابل حريف مراكشي در سه ثانيه پاياني بازي‌ اول را واگذار كرد و از المپيك حذف شد.

رييس فدراسيون هندبال در حكمي علي‌اكبر رياحي را مسوول اداره امور فدراسيون كرد.

مجتبي‌عابديني: اميدوارم در المپيك ۲۰۲۰ توكيو مدال طلا را بگيريم/ متاسفانه اجازه ندادند حداقل يك مدال برنز به ايران برسد.

توماس باخ، رييس كميته بين‌المللي المپيك (IOC) يك‌بار ديگر از تصميم سازمانش در مورد محروميت ورزشكاران روسيه دفاع كرد و آن را منطقي دانست.

رسانه‌هاي پرتغالي از فسخ قرارداد عليرضا حقيقي دروازه‌بان ملي‌پوش ايراني با باشگاه مارتيمو خبر دادند


از دعوت شدن محمد انصاري به تيم ملي شگفت‌زده شدم، چون او در ايفمارك تست پزشكي داده است! خب البته اين‌طور گفته بودند كه هركسي به اين مركز برود، به تيم ملي دعوت نخواهد شد. البته او هميشه و در آنجا هم در چارچوب تيم ملي حركت كرد. خب اين‌طور گفته بودند كه هركسي به اين مركز برود، به تيم ملي دعوت نخواهد شد.

مشكل گل نزدن در تيم ما وجود دارد و به زودي اين نقص را برطرف خواهيم كرد.

طارمي هم به كار خودش برسد و سعي كند روزبه‌روز بهتر شود. خوشحالم كه او براي تيم و رضاييان نگران است اما طارمي قبل از هر چيز به خودش برسد. رامين هم وضعيتش مشخص است.

در مورد استقلال، صحبتي نمي‌كنم، اما به طور كلي مي‌گويم كه در فوتبال تضميني براي موفقيت وجود ندارد. قطعا استقلال مانند پرسپوليس تيم بزرگي است و به زودي شاهد رشد اين تيم خواهيم بود. استقلال در جدول بالا خواهد آمد، اما اينكه مشكلات اين تيم كجاست، من نمي‌دانم. استقلال سرمربي دارد و او به همراه دستيارانش بهتر از هركسي مي‌دانند كه مشكل تيم‌شان چيست.


پيش از اعزام كاروان ايران به بازي‌هاي المپيك ريو شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه در تفاهمنامه‌اي كه با كميته ملي المپيك امضا كرد تقبل كرد تا به هر ورزشكاري كه در المپيك مدال طلا بياورد 50 ميليون تومان بن خريد رفاه اهدا كند. همچنين اين شركت تقبل كرد يكي از اعضاي درجه يك خانواده مدال‌آوران المپيك را استخدام كند كه با واكنش مثبت ورزشكاران روبه‌رو شده است. از سوي ديگر براي حمايت از ورزش زنان قرار است اين تسهيلات به يك يا دو تن از بانواني كه بهترين نتيجه را در المپيك ريو كسب كنند، اعطا شود. سهراب مرادي، قهرمان وزنه‌برداري بازي‌هاي المپيك ريو در رابطه با حمايت شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه از قهرمانان المپيك گفت: «چه زماني اين اتفاق افتاده؟ من كه خبر نداشتم. كار خوب و جالبي است. البته تا اتفاق نيفتاده نمي‌شود زياد درباره‌اش حرف زد. در كل اين نوع تقديرها آدم را دلگرم مي‌كند. حالا برسيم تهران ببينيم شرايط چطوري است؟درباره استخدام يكي از بستگان درجه يك قهرمانان المپيك هم بايد بگويم هنوز كه تازه اين خبر را شنيده‌ام و نمي‌شود حالا تصميم گرفت. اجازه بدهيد برويم تهران و ببينيم چه خبر است. آن موقع تصميم مي‌گيرم كه كدام يك از اعضاي خانواده‌ام را استخدام كنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون