• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3608 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

تصادف با خودروهاي مدل‌بالا با انگيزه سرقت

ايسنا| دو سارق كه با ايجاد تصادف ساختگي با خودروهاي مدل‌بالا از آنها سرقت مي‌كردند، دستگير شدند. چندي پيش يكي از گشت‌هاي انتظامي كلانتري 101 تجريش در حال گشت‌زني در خيابان اندرزگو بود كه متوجه درگيري ميان چند نفر و تجمع تعدادي از شهرونداني كه به تماشاي اين درگيري نشسته بودند شد.
شهروندان دو موتورسوار را كه سعي در فرار داشتند به آنان تحويل داده و گفتند كه يكي از موتورسوارها پس از برخورد با خودروي يكي از شهروندان اقدام به ايجاد سر و صدا كرده است. زماني كه راننده خودرو از وسيله نقليه‌اش پياده شده بود موتورسوار ديگر از آن‌سوي خودرو اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه، تبلت و كيف مالك خودرو كرده است.
 رييس كلانتري 101 تجريش گفت: ماموران هر دو متهم را به همراه راننده به كلانتري منتقل كردند.
 ناصري‌نژاد، ادامه داد: آنها ابتدا اصرار داشتند كه بي‌گناه هستند اما در نهايت به جرم خود مبني بر سرقت از داخل خودروها تحت پوشش تصادف ساختگي اعتراف كردند. آنها گفتند كه با همدستي يكديگر براي خودروهاي مدل بالا تصادف ساختگي ايجاد كرده و در فرصتي مناسب با سوءاستفاده از غفلت راننده اقدام به سرقت لوازم شخصي راننده از داخل خودرو كرده‌اند.
وي با بيان اينكه متهمان به بيش از هشت فقره سرقت به اين شيوه اعتراف كردند، گفت: هر دو متهم پس از تكميل پرونده و با شكايت مالباخته در اختيار دادسرا قرار گرفتند تا در اين خصوص اقدامات قضايي لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون