• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3616 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

برخي‌ها با آتش بازي مي‌كنند، مسوولان يك بار بايد تكليف ما را روشن كنند

كي‌روش: هنوز هم منتظرم آن آقا از مردم و تيم ملي عذرخواهي كند

  ‌ برد برابر قطر براي شروع ما مهم بود و اينكه توانستيم در زمين خودمان سه امتياز را كسب كنيم. ولي قطر نشان داد مي‌تواند به جام جهاني صعود كند و حريف سرسختي براي ما باشد.
  به معناي واقعي بازي در نيمه نخست صفر - صفر بود. هر دو تيم در نيمه دوم تلاش كردند، بازي را باز كرده و فشار بيشتري روي حريف بياورند. در نيمه دوم، به شخصه فكر مي‌كنم شانس‌هاي بهتر و بيشتري براي گلزني داشتيم. در نيمه اول هم موقعيت داشتيم، اما نيمه دوم به معناي واقعي شانس داشتيم. اين تيم ملي قطر بسيار خوب است و بازيكنان خوبي دارد.
  ‌ گلي كه زديم حقيقت بازي را برملا كرد. اگر يك تيم استحقاق پيروزي در اين ديدار را داشت، آن تيم «ايران» بود. گل دوم را كه زديم، بسيار طبيعي بود. قطر پس از گلي كه دريافت كرد، چيزي براي از دست دادن نداشت. آنها سعي در استفاده از ضد حمله داشتند، اما ما گل دوم را به‌ثمر رسانديم و كار را تمام كرديم.
  ‌ اتفاقي كه در انتهاي بازي رخ داد، طبيعي بود، به اين دليل تيمي كه به گل مي‌رسد، قصد دارد شادي كرده و جشن بگيرد، اما بالعكس آن، تيمي كه گل خورده است، مي‌خواهد هر چه زودتر به بازي برگردد. وقتي گل اواخر بازي به‌ثمر برسد، تيم حريف را عصبي‌تر مي‌كند. بيش از اين نمي‌توانم به اتفاقات دقايق پاياني بازي بپردازم، چون از ديد من آن مسائل طبيعي بود.
  ‌ بازي با قطر براي ما سخت بود اما در مقابل چين كار به مراتب دشوارتري پيش رو خواهيم داشت. چون آنها پيشرفت چشمگيري داشته‌اند و دولت‌شان هم حمايت‌هاي زيادي از آنها داشته است.
  ‌ در ايران گاهي دوست داريم با آتش بازي كنيم و ما با آتش بازي كرديم. وقتي كه در مراحل آماده‌‌سازي و قبل از اين بازي بوديم، اين اتفاق رخ داد. آن افرادي كه تمايل به بازي كردن با آتش دارند به آماده‌سازي تيم لطماتي را وارد كردند. ما نمي‌توانيم با اين روند ادامه دهيم. ما نمي‌توانيم با آتش‌ بازي كنيم و ابعاد آماده‌سازي خود را تغيير دهيم. در اين حالت تنها كساني كه ضربه مي‌خورند تيم ملي و هواداران آن هستند.
  ‌ من يك بار براي هميشه مي‌خواهم كه تكليف اينگونه بازي‌ها با تيم ملي روشن شود تا به تيم ملي لطمه‌اي وارد نشود. مسوولان بايد مقابل آنها بايستند و به اين افراد هشدار دهند كه بازي‌شان را تمام كنند. شما مي‌دانيد من راجع به چه افرادي صحبت مي‌كنم و مي‌خواهم يك بار براي هميشه اين مساله تمام شود. ما امروز از باخت مقابل قطر فرار كرديم. يك بار براي هميشه بايد به اين اتفاقات نگاه شود، امروز شاهد اين بوديم كه احتمال داشت به قطر امتياز دهيم و در واقع از اين مساله فرار كرديم.
  ‌ اگر مهرداد پولادي در اختيار ما بود، اگر شرايط آماده‌سازي بهتري را براي بازيكنان جوان‌مان داشتيم و اگر زمان كافي در اختيارمان قرار داده مي‌شد، شرايط فرق مي‌كرد. مردم و رسانه‌ها اين موارد را در نظر بگيرند. در بازي با قطر بازيكني با 80 بازي ملي اشتباهي را مرتكب مي‌شود تصور كنيد اگر بازيكن جوان بدون بازي و تجربه ملي در ميدان حضور داشت مي‌توانست در اين شرايط سخت مرتكب اشتباه نشود و مقاومت كند؟
  ‌ پيشنهاد مي‌كنم دفعه بعد كه براي آماده‌سازي تيم ملي برنامه‌اي ارايه مي‌دهيم رسانه‌ها از آن دفاع كنند و در مورد افرادي كه به اين برنامه لطمه زدند، صحبت كنند. هنوز هم منتظرم آن آقا بيرون بيايد و از هواداران عذرخواهي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون