• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3619 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

مبارزه با معتادان و اعتياد

  30مرداد: دادستان تهران شروط مقرر براي پذيرش معتادان متجاهر در كمپ‌ها را غير ضروري خواند و خواستار تجديدنظر شهرداري تهران در اين تصميم شد و گفت: «برخي مسوولان به 20 هزار معتاد اشاره كرده‌ و سردار ساجدي نيا تعداد معتادان حاضر در سطح شهر تهران را 15 هزار نفر اعلام كرد، اما مبناي اجراي طرح جديد جمع‌آوري معتادان متجاهر، 12 هزار نفر خواهد بود».
  31 مرداد: فرمانده انتظامي پايتخت از جمع‌آوري بيش از 5000 معتاد متجاهر از معابر اصلي، بزرگراه‌ها و بوستان‌هاي پايتخت در چهار روز گذشته خبر داد و گفت: «در صورتي كه همه نهادهاي مسوول و ذيربط ظرفيت پذيرش اينگونه افراد را فراهم كرده و افزايش دهند، پليس اين آمادگي را دارد كه تمامي اين افراد را جمع‌آوري كرده و به كمپ‌هاي مربوطه تحويل دهد».
  5 شهريور: دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آماده‌سازي 19 مركز بهاران در زيرمجموعه شهرداري تهران و نگهداري 1000 معتاد در اين مراكز خبر داد و گفت: «در مرحله نخست ساماندهي معتادان متجاهر، جمع‌آوري زنان معتاد انجام نمي‌شود. در تلاش هستيم در صورت تامين اعتبارات، مدت زمان نگهداري معتادان جمع‌آوري شده را بيشتر كنيم؛ اخيرا جمع‌آوري معتادان روزانه به بيش از 500 و حتي 700 نفر رسيده است».
و امروز
قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور بازدارندگي و پيشگيري را تنها راه عملي مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: «مبارزه با موادمخدر از طريق مقابله در كف خيابان و نيروي انتظامي غيرممكن است».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون