• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3155 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي

خبر كوتاه

اقدام جالب كي‌روش در حمايت از تماشاگران ايراني

كي‌روش در پايان تمرين سه‌شنبه تيم ملي حركت جالبي انجام داد كه مورد استقبال هواداران ايراني قرار گرفت. او بعد از تمرين رضا قوچان‌نژاد و عليرضا حقيقي را به نزد مردم برده بود تا به آنها امضا بدهند. استقبال تماشاگران كه تعداد آنها به 50 نفر رسيده است، طوري شد كه كي‌روش به هنگام خارج شدن از ورزشگاه با آنها خوش و بش مي‌كرد و آنها را به داخل اتوبوس بازيكنان تيم ملي ايران مي‌فرستاد تا تماشاگران با هر بازيكني كه مي‌خواهند عكس يادگاري بگيرند و امضا جمع كنند. كي‌روش روي ركاب اتوبوس ايستاده بود و با آنها خوش و بش مي‌كرد.

شرايط واگذاري استقلال و پرسپوليس اعلام شد

متن مصوبه هيأت واگذاري درباره شرايط واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس منتشر شد. در اين مصوبه آمده است: الف) تمام 100درصد سهام شركت‌هاي مذكور به صورت يكجا و بلوكي از طريق مزايده واگذار شود. ب) تعهد خريدار به واگذاري حداكثر 20درصد سهام آنها ظرف مدت يك سال از تاريخ واگذاري به كانون پيشكسوتان (شركت مورد تاييد وزارت ورزش) در آگهي عرضه عمومي و آگهي واگذاري درج شود. ج) تاييد صلاحيت حرفه‌يي مديريت هيأت مديره از طرف وزارت ورزش جزو تعهدات خريداران در آگهي سهام به عنوان شرط ضمن عقد ذكر شود. د) در آگهي واگذاري سهام شروطي مبني بر نداشتن بدهي بانكي و عدم سابقه موثر كيفري درج شود و قبل از اعلام برنده مزايده خريدار به تاييد بانك مركزي برسد، هويتش هم از طرف نهادهاي ذيربط و امنيتي تاييد و استعلام شود. هـ) قيمت‌گذاري شركت‌هاي مذكور در چارچوب دارايي‌ها و بدهي‌ها بر اساس صورت‌هاي مالي حسابرسي شده باشد و در آگهي فروش قيد شود متقاضي و خريدار با علم به دعاوي احتمالي ثبت نشده اقدام به خريد مي‌كند و در قبال آنها متعهد است. در آگهي عرضه و واگذاري سهام شركت‌هاي مذكور خريدار نمي‌تواند به طور همزمان سهام كنترلي بيش از يك باشگاه را در اختيار داشته باشد.

كي‌روش: داور استراليايي در سطح جام نبود

سرمربي تيم ملي گفت كه به‌لحاظ فني همه آنهايي كه در فوتبال هستند دچار اشتباه مي‌شوند. كارلوس كي‌روش كه به‌دنبال قهرماني با تيم ملي ايران در شانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسياست، با هيجان خاصي بازي‌ها را دنبال مي‌كند و به همين دليل است كه حتي كوچك‌ترين اتفاق هم براي او اهميت دارد. كي‌روش در صحبتي كه با خبرگزاري فرانسه داشته از قضاوت بنجامين ويليامز استراليايي انتقاد كرده و در اين خصوص گفته است: «فوزي عايش، مدافع تيم ملي بحرين بسيار خشن بازي مي‌كرد و با آرنج به بازيكنان ايران مي‌زد. او در طول بازي سعي داشت اين كار را تكرار كند اما داور با او مهربان بود. همانطور كه همه مي‌دانند ضربه زدن با آرنج يك كار بسيار خطرناك به شمار مي‌رود و قوانين فوتبال هم مشخص است، اما داور حتي يك كارت زرد هم به بازيكن بحرين نداد. ويليامز در سطح بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا نبود.» كي‌روش در پاسخ به اين سوال كه به نظر مي‌رسيد دو گل از سه گل ايران كه آفسايد اعلام شد درست بود و داور اشتباه كرده است، گفت: «از جنبه فني همه ما اشتباه مي‌كنيم».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون