• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3155 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي

با خوانندگان

   9188-0912
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اگر به تك تك حرف‌هاي كلمه «نماينده» بينديشند آن زمان به حركتي كه به سخنان آقاي مطهري در مجلس و نطق ايشان انجام دادند بايد به عنوان عملكردي بنگرند كه در تفسير شغلي و معنايي هيچ يك قابل توجيه نيست. فارغ از هر موضع‌گيري سياسي، اين رفتار نشانه عدم تحمل و مدارايي است كه برخي نمايندگان در برابر سخن و نظر يكديگر در مجلس دارند. تحمل و مدارايي كه بايد در رفتار نمايندگان، نمايانگر سلوك اسلامي باشد. وقتي 30 نماينده معترض مي‌توانند در عكس‌العمل به سخنان مطهري مجلس را به تعطيلي بكشانند بايد از نمايندگان منفعل و تماشاچي تشكر ويژه داشت! ظاهرا اقليتي كه در مجلس با آقاي مطهري برخورد كردند تصورشان اين بود كه با پخش سخنان او آبروي مجلس خدشه‌دار مي‌شود به همين دليل با توهين و رفتار اهانت‌آميز اين آبرو داري را كامل كردند!
   8987-0919
مردم با فرهنگ ايران هرگونه ترور را محكوم مي‌كنند اما واقعا چه فرقي ميان كشته‌شدگان مجله فرانسوي «شارلي ابدو» با ساير مردم جهان به خصوص خاورميانه كه هر روز قرباني ترور مي‌شوند، وجود دارد؟ دنيا بايد پاسخگوي اين بي‌عدالتي باشد.
   7346-0911
صفحه ورزشي دوشنبه 22 دي ماه كه درباره برد تيم ملي ايران مقابل بحرين بود، از نظر صفحه آرايي و مطالب بسيار عالي بود. از آقاي عالي و همكاران‌شان ممنونم.
   6963-0911
به نظرم گزارش «همه آنهايي كه بازاري‌ها را آچمز كرده‌اند» كه روز دوشنبه 22 دي ماه در صفحه اقتصادي «اعتماد» كار شده بود، غير حرفه‌يي به نظر مي‌آيد. من خودم بازاري هستم و صحت مطالب اين گزارش را تاييد مي‌كنم اما نوع روايت گزارش را غيرحرفه‌يي مي‌دانم.
   3323-0911
مي‌خواستم از آقاي علي مطهري به خاطر نطق پيش از دستورشان تشكر مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون