• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3659 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

خبر كوتاه

جايزه ديگري  براي «فروشنده»

«فروشنده» در هجدهمين جشنواره فيلم بمبئي بهترين فيلم از نگاه تماشاگران شد. اين جايزه، سومين جايزه «فروشنده» به عنوان «فيلم برگزيده تماشاگران» پس از جشنواره آمستردام و اولان‌باتور به حساب‌ مي‌آيد. اين فيلم پيش از اين علاوه بر جوايز بهترين فيلمنامه و بهترين بازيگر مرد جشنواره كن و بهترين فيلم جشنواره مونيخ، همچنين كسب هوگوى نقره‌اى از جشنواره شيكاگو، دو جايزه بهترين فيلم از نگاه تماشاگران جشنواره آمستردام و اولان‌باتور را از آن خود كرده بود. جشنواره فيلم بمبئي از بيستم تا بيست و هفتم اكتبر (بيست و نهم مهر تا ششم آبان‌ماه) در هندوستان برگزار شد.


آغداشلو سريال را ترجيح مي‌دهد

آيدين آغداشلو روز 6 آبان در ديدار با اهل فرهنگ و هنر مهمان كتابفروشي «آينده» شد. او در اين ديدار از علاقه‌اش به مطالعه سخن گفت و تاكيد كرد نمي‌توان هنر را آموزش داد چون آموختني نيست اما مي‌شود ديد هنرآموز را نسبت به هنر و انتظارش را از آن تصحيح كرد. او با انتقاد از وضعيت سينما، گفت ترجيح مي‌دهد سريال ببيند. او همچنين گفت به خاطر پاسداشت مهرباني، ديگر نقد نمي‌نويسد. اين نشست به كوشش مجله بخارا برگزار شد.

ژوله در «روياي يك شب نيمه تابستان»

نمايش «روياي يك شب نيمه تابستان» از 16 آبان‌ماه بار ديگر با بازي امير مهدي ژوله روي صحنه مي‌رود. آذين نظري، صبا ايزديار و مصطفي كوشكي، شهروز دل‌افكار، نازآفرين كاظمي، عليرضا كي‌منش، غزل شجاعي و محمد صادق ملك ديگر بازيگران اين نمايش هستند كه از 16 آبان‌ماه هر شب ساعت 20 در تئاتر مستقل تهران اجرا مي‌شود. اين نمايش قبلا تابستان امسال اجرا شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون