• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3159 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي

خبـــر روز

جريان اصلاح‌طلبي را مطلقا قبول نداريم

اسدالله بادامچيان، عضو شوراي مركزي موتلفه: جريان اصلاح‌طلبي را قبول نداريم چون آن را فاصله‌دار با انقلاب مي‌دانيم اما اصلاح‌طلبان غير از جريان اصلاح‌طلبي هستند. شهروندان اين كشور و داراي حقوق شهروندي هستند و مشاهده مي‌كنيم حقوق شهروندي آنها اجرا مي‌شود و حتي روزنامه‌هاي زيادي دارند؛ روزنامه‌هاي آنها بيشتر از اصولگرايان فعال است.  
(ايلنا)

تاسيس احزاب جديد كار خوبي است

محمد سلامتي، فعال سياسي اصلاح‌طلب: كساني كه در جبهه اصلاحات قرار دارند و به دنبال تشكيلات جديد مي‌روند كار درست و خوبي مي‌كنند و به اين ترتيب خلأ وجود حزب قوي و احزابي كه جلوي فعاليت‌شان گرفته شده را پر مي‌كنند. احتمالا آنها بسياري از اعضاي احزاب سابق را مي‌توانند جذب كنند. كساني كه جلوي فعاليت احزاب جديد مي‌ايستند، معلوم است كه منافع خاص خود را تعقيب مي‌كنند. ظاهراً اين جريان‌ها سود كلاني را از خلأ احزاب مي‌توانند به دست بياورند. وحدت بين اصولگرايان صرفا با يك سمينار ممكن نخواهد بود. آنها در يك جلسه گردهم مي‌آيند شايد براي همان جلسه وحدت داشته باشند ولي در ميان‌مدت و درازمدت نمي‌توانند به ليست واحد برسند.

 (آنا)
شخصيت‌هاي معتدل مي‌توانند وفاق ملي را شكل بدهند

محسن غرويان، استاد حوزه علميه: زمينه‌هاي همگرايي بين اصلاح‌طلبان معتدل بيشتر از ساير جناح‌هاست، چون روحيه انحصار طلبي در آنها كمتر وجود دارد و روحيه ملايمت و دوستي با يكديگر را به نسبت به افراطيون جناح ديگر بيشتر دارند. بايد شخصيت‌هاي معتدل دو جناح كه نظام جمهوري اسلامي، قانون اساسي، ولايت فقيه، اسلام و ايران را قبول دارند، در صحنه باشند و اعتداليون عاقل و انديشمند هر دو گروه ميدان‌داري صحنه را بر عهده بگيرند تا فرصتي به افراطيون ندهند. اگر چنين فضايي شكل بگيرد بسياري از اصولگراين و اصلاح‌طلبان معتدل حتي مي‌توانند با هم ائتلاف كنند. اگر شخصيت‌هاي عاقل و معتدل درصحنه باشند خواهند توانست ائتلاف و وفاق ملي را شكل بدهند.


 (ايسنا)

بدون تيتر

 ولي‌الله شجاع‌پوريان، عضو موسس حزب اتحاد ملت ايران: نتيجه استعلامات مراجع قضايي از اعضاي موسس حزب مثبت بوده و حزب در فرآيند كسب مجوز با مشكلي روبه‌رو نيست. (ايسكانيوز)
 محمد جواد حق شناس: يكي از مشكلات دولت آقاي روحاني اين است كه تيم و اعضاي كابينه او با خودش فاصله جدي دارند. (خبرآنلاين)
 مصطفي درايتي، فعال سياسي اصلاح‌طلب: خطر توقيف تنها براي رسانه‌هاي اصلاح‌طلب است. (ايلنا)
 ايرج عبدي، دبير فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت: مقدمات كار براي ثبت حزب رهروان در وزارت كشور صورت گرفته و هفته آينده پيگيري‌ها براي ثبت آن انجام خواهد شد.
فارس)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون