• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3702 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

نشست اعضاي هيات‌مديره استقلال با وزير ورزش و جوانان

سلطاني‌فر: تاكيد مي‌كنم احساسي تصميم نگيريد و همدل باشيد

هفته پيش بود كه اعضاي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطاني‌فر جلسه مهمي را برگزار كردند. به دنبال اين اتفاق روز گذشته وزير ورزش ميزبان مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره باشگاه استقلال بود و ضمن دريافت گزارش آخرين شرايط اقتصادي و فني و مديريتي اين باشگاه، نقطه نظرات خودش را هم با مديران اين ديگر باشگاه محبوب پايتخت در ميان گذاشت. مسعود سلطاني‌فر همين چند روز پيش وقتي اخبار مربوط به احتمال بركناري عليرضا منصوريان از هدايت استقلال در رسانه‌ها و محافل ورزشي به اوج خود رسيد، ‌بعد از بررسي بي‌سروصداي زواياي پنهان اين اتفاق، رضا افتخاري، مديرعامل استقلال را به دفتر خودش فرا خواند و ضمن انجام صحبت‌هايي مهم پيرامون حواشي به وجود آمده اطراف باشگاه از مديرعامل استقلال خواست كه در مقطع فعلي از كادرفني استقلال حمايت كند تا با تصميمات و تغييرات عجولانه در شرايط حساس كنوني مشكلات باشگاه بيشتر از قبل نشود.
وزير ورزش روز گذشته هم همانطور كه اشاره شد ميزبان مديران باشگاه استقلال بود و در آغاز صحبت‌هايش همراهي و همدلي بين تمام اركان استقلال را براي اداره بهتر اين باشگاه خواستار شد و گفت: با هماهنگي و همدلي و يكپارچگي هيات‌مديره، مديرعامل، سرمربي، اعضاي تيم و البته هواداران، استقلال روزهاي موفق‌تري خواهد داشت. الان هدف اصلي همه بايد موفقيت استقلال در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر باشد. نشست‌ها و توافقات در استقلال بيشتر باشد و تاكيد جدي دارم كه هيات‌مديره و مديرعامل و مجموعه مديريتي استقلال حامي يكديگر و يك جهت با صبر و تحمل بيشتر حركت كنند.»
اين صحبت‌هاي حساب شده سلطاني فر و تاكيد ويژه او روي همدلي به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم به اختلافات به وجود آمده در هيات‌مديره استقلال در هفته‌هاي اخير و مصاحبه‌هايي كه زماني و منصوريان عليه يكديگر انجام دادند داشت. وزير با اين صحبت به آنها اخطار داد كه همدلي را جايگزين اختلافات كنند و سپس با تاكيد بر اينكه مديرعامل و هيات‌مديره نبايد تصميمات احساسي بگيرند، عنوان كرد: «ذات فوتبال همين نوسان‌هاست و هنر مديران فوتبال هدايت مناسب و عقلاني و منطقي بحران‌ها خواهد بود. جريان عمومي مديريت تيم با تدبير و حوصله و بررسي باشد و تحت هيچ عنوان تنش را زياد نكنيم.»
وزير ورزش با اشاره به مشكلات به ارث رسيده به مجموعه مديريتي استقلال هم يك شرط بسيار مهم براي مديريت باشگاه گذاشت و گفت: «براي حل مشكلات و خصوصا بدهي‌ها زياد بايد برنامه و زمان‌بندي لازم را براي حل آنها در نظر بگيريد، به‌ويژه در موضوع قراردادها بسيار شفاف و روشن عمل كنيد. معني ندارد بخش مهمي از بدهي‌هاي گذشته ماليات بازيكنان و سرمربي باشد و تحت هيچ عنوان باشگاه عهده‌دار پرداخت ماليات افراد نشود.
از آنجايي كه در هفته‌هاي اخير مصاحبه‌هاي اعضاي هيات‌مديره و كادرفني باشگاه جنجال‌هاي بسيار زيادي براي استقلالي‌ها به وجود آورده است، مسعود سلطاني‌فر تكليف اين مساله را با اين صحبت‌ها مشخص و اعلام كرد: « رضا افتخاري به عنوان مديرعامل، سخنگوي باشگاه است و بيان مواضع استقلال در همه موارد مربوط به رسانه‌ها بر عهده او است. براي همه موارد فني و مديريتي استقلال بايد هيات‌مديره در جريان باشد و همه در مقابل مسائل و مشكلات استقلال مسوول هستند.»
سلطاني‌فر در حاشيه اين نشست يك ساعته از نشست خود با مسوولان سازمان امور مالياتي براي دو تيم استقلال و پرسپوليس در آينده نزديك نيز خبر داد و گفت: «از اين دو تيم حمايت مي‌كنيم و در موضوع بدهي‌هاي مالياتي انباشته شده در آينده نزديك جلسات مهم و موثري براي حل اين موضوع خواهيم داشت و از اختيارات قانوني خود براي حل اين مشكل استفاده خواهيم كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون