• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3707 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه با كودكي در آغوش

اعتماد| پليس پايتخت با انتشار تصوير دو زن كه از آرايشگاه‌هاي زنانه سرقت مي‌كردند، از شهروندان خواست تا آنها را شناسايي كنند.
18 آبان امسال، وقوع يك فقره كيف قاپي از يك آرايشگاه زنانه در شهرك وليعصر به كلانتري 153 اطلاع داده شد. شاكي به ماموران گفت: «ظهر امروز، وقتي داشتم وارد آرايشگاه مي‌شدم، كيف دستي‌ام را روي يكي از صندلي‌ها گذاشتم. چند دقيقه بعد، دو زن كه يكي از آنها نوزادي همراهش بود وارد آرايشگاه شدند و مدتي بعد، بدون اينكه من و بقيه مشتري‌ها متوجه شويم، كيف دستي‌ام حاوي 500 هزار تومان و گوشي همراهم را دزديدند و فرار كردند.» سارقان به قدري براي فرار عجله داشتند كه كيف دستي خود را در آرايشگاه جا گذاشتند. آن متعلق به مالباخته ديگري بود كه او هم به همين شگرد مورد سرقت قرار گرفته اما چون چيز باارزشي در كيفش نداشت، شكايتي هم نكرده بود.
در ادامه، كارآگاهان تراكنش مالي عابربانك شاكي را بررسي كردند كه مشخص شد سارقان در چند مرحله، اقدام به برداشت پول از آن كرده‌اند. محل برداشت، يك لباس فروشي در محدوده بازار بود كه بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته آن، تصوير دو سارق زن كه همراه يك پسر نوجوان 15 ساله به مغازه رفته و خريد كرده بودند را ضبط كرده بود. سرهنگ كارآگاه احمـد نجفي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به انتشار تصوير بدون پوشش سارقان، از شهروندان خواست تا اطلاعات خود درباره هويت يا مخفيگاه آنها را با شماره‌هاي 63957760 يا 63957755 در اختيار پليس قرار دهند. او همچنين از مالباخته‌هاي احتمالي خواست كه در صورت شناسايي تصوير سارقان، براي پيگيري شكايت خود به پايگاه پنجم آگاهي در خيابان آزادي، خيابان زنجان شمالي مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون