• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

چهره‌ها- خبرها

روس‌ها در سوريه مي‌مانند

روز گذشته ايسنا به نقل از خبرگزاري اينترفاكس گزارش داد، يك منبع نظامي روس كه خواست نامش فاش نشود اعلام كرد كه مسكو قصد ندارد قطعات و سامانه‌هاي نظامي خود را از سوريه خارج كرده يا تعدادشان را كاهش دهد. وي تاكيد كرد: تصميم پوتين براي كاهش حضور نظامي در سوريه شامل سامانه‌هاي نظامي نمي‌شود. وي عنوان داشت: تصميم پوتين كه اواخر دسامبر گذشته و پس از اعلام آتش‌بس در سوريه اتخاذ شد شامل نيروها و سامانه‌هاي دفاع هوايي، سكوهاي پرتاب موشك‌هاي بالدار و پليس نظامي كه مسوول حفاظت از اطراف پايگاه حميميم است، نمي‌شود. به گفته اين منبع روسيه موشك‌هاي
 S 300 و 400 S را كه امنيت پايگاه نظامي «حميميم» در لاذقيه را تامين مي‌كند، ‌در اين پايگاه حفظ خواهد كرد و عملكرد اين پايگاه را توسعه خواهد داد. اين منبع روس در ادامه عنوان داشت كه به زودي عمليات ساخت و تجهيز سكوي پرتاب دوم در فرودگاه حميميم براي آغاز استفاده از آن شروع مي‌شود.


داعش منازل ساكنان موصل را به آتش كشيد

تروريست‌هاي داعش پنج منزل را در محله‌هاي «الاندلس و المهندسين» در ساحل غربي شهر موصل براي ترساندن ساكنان و ممانعت از همكاري آنها با دستگاه‌هاي امنيتي به آتش كشيدند. به گفته منابع عراقي، دليل اين اقدام داعش، امتناع ساكنان از دادن كمك مالي به داعش، پيشروي نيروهاي عراقي و بيرون راندن تروريست‌ها از شرق است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون