• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3736 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

برج‌سازي‌هاي وسيع قطعا مشكلاتي ايجاد مي‌كند

علي لاريجاني، رييس مجلس پس از قرائت گزارش وزير كشور، شهردار تهران و همچنين كميسيون‌هاي تخصصي در مورد حادثه پلاسكو در جلسه علني ديروز به بيان نكاتي در رابطه با گزارش‌هاي مذكور پرداخت. اهم اظهارات او را در ادامه مي‌خوانيد:
  شهردار، وزير و دولت توجه كنند كه اين حادثه ممكن است در تهران رخ داده باشد كه يك شهر است اما امروز يك حادثه ملي است و در چارچوب يك حادثه ملي توجه شود. بايد گزارش ملي تهيه شود كه كسي نتواند سوءاستفاده كند.
  اگر آقاي قاليباف مي‌گويد در برخي از موارد اختيار ندارند بگويند كجا به عنوان مسوول بحران اختيار ندارند تا ما از نظر قانوني مشكل را حل كنيم. اگر اختيار دارند بايد در آينده در مراكز تجاري و مراكز تجمع عمومي از اين آسيب‌ها است بايد جلوي آنها گرفته شود. لذا فصل بخش دوم يك نگاه به آينده براي پيشگيري از موارد مشابه است.
  يك نكته‌اي را به آقاي قاليباف بگويم، شهر تهران به دليل گستردگي و تراكم مسائل مختلفي دارد كه يك بخشش در اين مسائل بروز كرده است. يك بخش ديگر به دليل برج‌هايي است كه در تهران ساخته مي‌شود و گاهي استانداردها رعايت نمي‌شود، ‌ما نمي‌گوييم در تهران برج ساخته نشود اما برج ساختن يك استانداردي دارد. حالا اينكه من خودم در بعضي از جاها مي‌بينم خيابان‌هاي تنگ كه در كنارش برج‌هاي وسيع ساخته مي‌شود كه اين قطعا براي آينده شما مشكلاتي ايجاد مي‌كند. خواستيد من مي‌گويم چه بخش‌هايي اين مشكلات را ايجاد كرده است. من خواهشم اين است كه شوراي شهر و شهرداري به اين موضوع توجه تام داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون